تبدیل پیکاپ به یک کلاس درس متحرک توسط نیسان!


در آمریکا اگر خواهان یک پیکاپ نسبتاً جمع‌وجور ساخت نیسان باشید تنها گزینه شما فرونتیر خواهد بود؛ اما در دیگر کشورهای کمتر توسعه یافته مدل قدیمی NP300 هاردبادی است که همچنان تولید و عرضه می‌شود. حتی یکی از این مدل‌ها به عنوان خودروی ویژه پاپ انجام‌وظیفه کرده است. این پیکاپ میان سایز خودرویی قابل‌اعتماد و … The post تبدیل پیکاپ به یک کلاس درس...

در آمریکا اگر خواهان یک پیکاپ نسبتاً جمع‌وجور ساخت نیسان باشید تنها گزینه شما فرونتیر خواهد بود؛ اما در دیگر کشورهای کمتر توسعه یافته مدل قدیمی NP300 هاردبادی است که همچنان تولید و عرضه می‌شود. حتی یکی از این مدل‌ها به عنوان خودروی ویژه پاپ انجام‌وظیفه کرده است. این پیکاپ میان سایز خودرویی قابل‌اعتماد و سرسخت بوده و احتمالاً به همان خاطر است که نیسان مدت زیادی آن را در خط تولید نگه داشته است. اگرچه جدیدترین نسل فرونتیر در راه است اما این اتفاق برای برخی بازارها رخ نخواهد داد. البته این موضوع به معنی آن نیست که نسخه‌های سطح پایین‌تر این پیکاپ نمی‌توانند کاربردهای بهتری داشته باشند؛ و این دقیقاً کاری است که نیسان مکزیک انجام داده و یک پیکاپ سفارشی دارای کلاس درس برای معلمی فداکار ساخته است.

تبدیل پیکاپ به یک کلاس درس متحرک توسط نیسان!

پس از همه‌گیری کرونا کلاس‌های درس در اکثر کشورها تعطیل شدند و یکی از دبیران کشور مکزیک به نام ناللی اسپارزا فلورس فهمید که بسیاری از کودکان از آموزش باز خواهند ماند. دسترسی محدود به اینترنت و رایانه یک چالش بزرگ برای نظام آموزشی کشورها بوده اما اسپارزا در روز چهار ساعت را با پیکاپ قدیمی خود برای ارتباط نزدیک با شاگردان طی کرده است. این کلاس‌ها در محفظه بار پیکاپ این دبیر تشکیل می‌شد و این حرکت چنان تأثیر مثبتی روی جامعه گذاشت که اخبار آن به سرعت منتشر شد و سرانجام به گوش مدیران نیسان رسید. این خودروساز ژاپنی در هفته جاری با هدیه جذاب خود باعث سورپرایز اسپارزا شده است.

تبدیل پیکاپ به یک کلاس درس متحرک توسط نیسان!

نیسان NP300 چهار سیلندر نیسان دارای سه دیواره، دیوار تا شدنی داخلی و پوشش ساخته شده از پانل‌هایی است که دانش آموزان می‌توانند بدون اذیت نور خورشید از آموزش بهره‌مند شوند. از دیگر اقدامات نیسان می‌توان به نصب صندلی‌هایی اشاره کرد که به سمت دیواره‌ها تا می‌شوند. همچنین ارتباطات برقی، میز آکریلیک، پله‌های جمع شدنی و نمایشگر پلکسی گلس نیز وجود دارند.

تبدیل پیکاپ به یک کلاس درس متحرک توسط نیسان!

همان‌گونه که حدس می‌زنید این معلم کاملاً خوشحال است. او می‌گوید:

امروز حس می‌کنم مزد زحمات خود را دریافت کرده‌ام. این هدیه به ما کمک می‌کند تا با کودکان بیشتر همراه شویم. دانش آموزان من دیگر مجبور نیستند جلوی نور خورشید بنشینند و درس بیاموزند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد