رسالت جشنواره‌ها، پرورش خلاقیت‌ها است


رسالت جشنواره‌ها، پرورش خلاقیت‌ها است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رسالت جشنواره‌ها باید شناسایی انگیزه‌ها، توانایی‌ها و پرورش خلاقیت‌های صاحبان آثار فاخر باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با اعضای هیات داوری سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات ترنم آسمانی با تاکید بر توسعه و تعمیق فعالیت‌های قرآنی و عترت، اظهار کرد: تدّبر در قرآن و کاربردی کردن مفاهیم آن در زندگی فردی و اجتماعی باید یکی از اهداف جشنواره‌ها باشد.

وی با بیان اینکه تنها قرائت قرآن کافی نیست، اضافه کرد: آشنایی با مفاهیم قرآنی، باید راه و مقدمه‌ای برای عمل به قرآن باید باشد.

وی با تاکید بر اینکه صرف برگزاری جشنواره‌ها هم کافی نیست، اظهار کرد: آثار جوانان این عرصه باید نشان داده شود و باید بدانیم برگزاری جشنواره‌ها آغاز یک حرکت است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، توجه به علایق و سلایق جوانان را مورد تاکید قرار داد و گفت: با رویش‌های جدید و فعالیت‌های جوانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و قرآنی این عرصه‌ها رونق گرفته است.

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، وی با اشاره به تاثیرگذاری شیوع ویروس کرونا بر همه فعالیت‌ها، خاطرنشان کرد: علی رغم برگزاری غریبانه این جشنواره، عدم تعطیلی آن بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر