امام جمعه موقت ورامین: جوانان باید در برابر فتنه‌ها واکسینه شوند


امام جمعه موقت ورامین: جوانان باید در برابر فتنه‌ها واکسینه شوند

تهران- ایرنا- امام جمعه موقت ورامین گفت: با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی، برخی تلاش دارند تا به جوانان آدرس غلط دهند و لازم است تا  قشر جوان جامعه در برابر فتنه‌ها با افزایش بصیرت واکسینه شوند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان برپا شد اظهار داشت: در شرایط فعلی فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جامعه، آموزش و پرورش و جامعه معلمان لازم است تا آستین همت را بالاتر زده و به مقابله با جنگ نرم و هجمه‌های ضد اخلاقی و دینی دشمنان برآیند.

وی افزود: جوانان باید با شناخت و آگاهی بیشتر، راه را پیدا کرده و اجازه ندهند عده‌ای آدرس غلط به آنان دهند.

محمودی تصریح کرد: برخی که رفتارهای غلط و زشت آن‌ها مشام انسان را آزار می‌دهد، برای رسیدن به مقاصد خود در حوزه‌های سیاسی و فرهنگی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: بار دیگر با نزدیک شدن به انتخابات، سر و کله عده‌ای هنرمندنما پیدا می شود، اگرچه هنوز رفتارهای زشت سلبریتی‌های بی بصیرت و بعضاً بی هویت در گذشته فراموش نشده است.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: باید هوشیار بود و با آگاهی دادن به جوانان آنها را در برابر فتنه‌ها واکسینه کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در لغو تحریم‌ها گفت: طبق منویات معظم له، نباید بین دولت و مجلس در این خصوص اختلاف نظری وجود داشته باشد.
محمودی تأکید کرد: موضع قاطع رهبر معظم انقلاب در خصوص لغو تحریم‌ها، در لانه غربی‌ها انداخته و آن‌ها را دچار سردرگمی کرده است؛ این موضع مقتدرانه فصل الخطاب همه است و به طور قطع ملت و دولت ایران از مواضع هسته‌ای و موشکی خود عقب نشینی نمی‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر