سامانه جدید بارشی وارد بوشهر می‌شود


سامانه جدید بارشی وارد بوشهر می‌شود

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر روز یکشنبه هفته آینده سامانه جدید بارشی وارد این استان می‌شود.

پیام مساعدی روز جمعه در گفت گو با ایرنا افزود: با تقویت فعالیت این سامانه طی روز دوشنبه برای استان بوشهر وقوع بارش پراکنده و خفیف باران به همراه وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین بر اساس پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی در ساعت‌هایی از وقت امروز و فردا دریا با وزش بادهای شمالی در قسمت‌های مرکزی و جنوبی مواج و متلاطم خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر تا فردا صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی ساعت‌ها همراه با وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی شده است.
وی گفت: دراین مدت جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا و در نواحی مرکزی و جنوبی ۱۲ تا ۴۰ و در فراساحل جنوبی ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل مرکزی ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ و در فراساحل ۱۲۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا