شهرستان دیلم معطر به عطر شهدای گمنام شد


شهرستان دیلم معطر به عطر شهدای گمنام شد

گناوه - ایرنا - شهرستان دیلم استان بوشهر معطر به عطر شهدای گمنام هشت سال دوران دفاع مقدس شد.

به گزارش ایرنا، پیکر ۲ شهید گمنام مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی و کربلای پنج هشت سال دفاع مقدس روز جمعه در آیینی وارد استان بوشهر شد که یکی از این شهدا به شهرستان دیلم انتقال یافت و با حضور مردم و مسئولان حدفاصل میدان بسیج تا مصلای جمعه این شهر با دمام و سنج زنی سنتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی استقبال شد.

پیکر این شهید مربوط به جوانی ۱۶ ساله است که در منطقه عملیاتی شلمچه و در عملیات کربلای پنج به شهادت رسیده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) دیلم گفت: مراسم استقبال از ۲ شهید گمنام روز جاری در فرودگاه بین المللی بوشهر برگزار شد که پیکر مطهر یکی از آنان به دیلم جهت وداع به مسجد امیرالمومنین (ع) مصلای نماز جمعه منتقل شده است.

سرهنگ اسلام مرادی افزود: پیکر مطهر شهید گمنام برای زیارت و وداع به مصلای جمعه شهر دیلم انتقال خواهد یافت و پس از آن به معراج شهدا(حسینیه عاشقان ثارالله سپاه) حرکت داده می‌شود.

وی اظهارکرد: آیین‌ رسمی تشییع پیکر شهید والامقام روز شنبه مصادف با سالروز شهادت حضرت زینب (س) از مصلای جمعه با استقبال خودروها و یگان‌های تشریفات سپاه، نیروی انتظامی و مردمی با رعایت کامل شیوه‌ نامه‌‎های بهداشتی آغاز خواهد شد و در دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد دیلم خاکسپاری می‌شود.

وی یادآورشد: مردم شهید پرور شهرستان دیلم می‌توانند با رعایت مسائل بهداشتی که ستاد مبارزه با کرونا تعیین کرده است جهت زیارت و وداع با پیکر مطهر شهید گمنام حضور یابند.

در شهرستان دیلم هفت شهید گمنام آرمیده‌اند که از این مجموع پنج شهید در شهر دیلم و ۲ شهید در بندر امام حسن به خاک سپرده شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...