اکنون ایران باید از غرب راستی آزمایی داشته باشد


اکنون ایران باید از غرب راستی آزمایی داشته باشد

امام جمعه رشت، از مسئولان خواست عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در مذاکرات حفظ کنند، گفت: ملت ایران هرگز به غربی ها اجازه نمی دهند هر رفتاری با ما داشته باشند و لذا اکنون نوبت ماست که راستی آزمایی داشته باشیم؛ نه آمریکا و سازمان انرژی اتمی!

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اقدامات ایران درباره برجام و فعالیت های هسته ای، اظهار کرد: آمریکایی ها و آژانس انرژی اتمی در موضوع برجام فقط به دنبال بهانه جویی هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران هرگز ذلت را نمی پذیرند، تصریح کرد: تصویب قانون مجلس شورای اسلامی برای لغو تحریم ها اقدام خوبی است، زیرا در جریان برجام چیزی جز بدعهدی و بدخواهی از آمریکایی ها ندیدیم و دشمنان هرگز به نفع ما کاری نکرده و نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، از مسئولان خواست عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در مذاکرات حفظ کنند، گفت: ملت ایران هرگز به غربی ها اجازه نمی دهند هر رفتاری با ما داشته باشند و لذا اکنون نوبت ماست که راستی آزمایی داشته باشیم؛ نه آمریکا و سازمان انرژی اتمی!

امام جمعه رشت، با اشاره به فرارسیدن روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، به افزایش بی حساب قیمت اجناس و کالاها اشاره کرد و یادآور شد: اکنون نمی توان از حقوق مصرف کنندگان سخن گفت، زیرا هیچگونه نظارتی بر بازار وجود ندارد.

وی از سازمان های نظارتی و بازرسی خواست تاکید ویژه ای بر قیمت ها و وضعیت صادرات داشته باشند و اضافه کرد: متاسفانه دو وزارتخانه صنت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی عملکرد مناسبی نداشتند و قیمت میوه ها بسیار بالاست و روغن و مرغ وضعیت مناسبی ندارد؛ این در حالی است که نباید چنین مشکلی داشته باشیم.

آیت الله فلاحتی، با بیان اینکه خرید و فروش های اینترنتی نیز موجب افزایش قیمت ها شده است، گفت: دولت باید برای تنظیم بازار و تامین کالاهای مورد نیاز مردم برنامه ریزی مناسب داشته باشد و بیش از این مردم را در رنج و تنگنا قرار ندهد.

وی در ادامه مقاومت را رمز پیروزی بر دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: امروز شاهد پیروزی مردم مظلوم یمن در مقابل آل سعود هستیم و به زودی یمنی ها یک کشور آزاد و مستقل خواهند داشت.

امام جمعه رشت، با تاکید بر لزوم ترویچ سبک زندگی اسلامی، خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب و جلوگیری از فرهنگ ابتذال در جامعه جزو فرهنگ دینی و ملی ما محسوب می شود و یک امر عقلانی است، اما متاسفانه در برخی از فیلم های جشنواره ای شاهد ابتذال فرهنگی هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان، دور کردن جوانان از فرهنگ دینی و ملی را توطئه دشمن دانست و بیان کرد: دشمن با ترویج فرهنگ های مبتذل به دنبال سلطه بر کشورهای اسلامی و شیعی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش