تیم فوتسال بانوان اسفراین برابر رهیاب تهران مساوی کرد


تیم فوتسال بانوان اسفراین برابر رهیاب تهران مساوی کرد

بجنورد- ایرنا - تیم فوتسال کیمیای اسفراین در رقابتی جذاب و نفس‌گیر در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور مقابل تیم رهیاب تهران با نتیجه پر گل 5 بر 5 مساوی شد.

این بازی ظهر امروز جمعه در سالن شهدای کارگر اسفراین برگزار شد.

سرمربی تیم فوتسال کیمیای اسفراین در حاشیه این بازی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیکنانم در مقابل تیم رهیاب تهران که از تیم های بسیار خوب و مدعی در لیگ برتر فوستال بانوان کشور است با جان و دل بازی و از همه توان خود برای کسب نتیجه مطلوب استفاده کردند.

زهرا حاتمی با ابراز رضایت کامل از عملکرد بازیکنانش در این بازی افزود: نتیحه تساوی در مقابل این تیم مدعی در حالی به دست آمد که سه تن از بازیکنان تیم کیمیای اسفراین مصدوم و از حضور در مسابقات محروم بودند.

وی گفت: بازیهای نیم فصل لیگ برتر این هفته به پایان رسید و از هفته آینده بازی های نیم ‌فصل دوم آغاز می شود و ۲ بازی تیم‌کیمیای اسفراین مقابل حریفان در نیم فصل دوم که قرار بود در سال جدید انجام شود در ۲ هفته آینده برگزار می شود.

تیم فوتسال بانوان کیمیای اسفراین که نخستین تجربه خود در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را امسال دارد تا کنون یک برد یک مساوی و چهار شکست را در این رقابت ها داشته است.

شهرستان ۱۲۰هزار نفری اسفراین در ۶۰کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد