امام جمعه گنبدکاووس خواستار نظارت بیشتر بر قیمت کالاها شد


امام جمعه گنبدکاووس خواستار نظارت بیشتر بر قیمت کالاها شد

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس بابیان آنچه که آنرا بی‌ انضباطی در قیمت کالاها و افزایش بی‌رویه آنها دانست از مسوولان متولی خواست با تصمیم‌گیری واحد، نظارت بیشتری بر قیمت‌ها داشته باشند.

حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه گنبدکاووس گفت: به عنوان مثال استان گلستان از مراکز اصلی تولید مرغ کشور است اما مردم دسترسی مناسب به مرغ ندارند.

وی افزود: دولت تا الان حدود سه میلیارد دلار ارز ۴۲ هزار ریالی را برای تامین دان طیور اختصاص داده تا قیمت‌ها حفظ شود اما هنوز توقع مردم در بحث قیمت‌ها و عرضه آن برآورده نشده است.

حجت الاسلام ترابی همچنین با تبریک تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، اضافه کرد: این مجموعه برای مدیریت کمک‌های مردمی و دولتی برای بهبود وضعیت محرومان تاسیس شده و برای تحقق این مهم باید با بیش از پیش تلاش کند.

وی ادامه داد: در آستانه سال نو قرار داریم و می‌طلبد گروه‌های مختلف مردم در کنار مسوولان به فکر طبقات پایین جامعه باشند و صدقه و انفاق بیشتری برای کمک به نیازمندان اهدا کنند.

خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: آنگونه که معظم له فرمودند، مصوبه راهبردی ۱۲ آذر امسال مجلس شورای اسلامی و تعیین زمان برای عمل به تعهدات برجامی از سوی کشورهای اروپایی و لغو تحریم‌ها، مسیر دولت را برای برخورد از موضع برتر با آمریکا و کشورهای اروپایی هموار کرد.

حجت الاسلام ترابی افزود: با این مصوبه ایران در یک موضع برد و برد برتر در مقابل آمریکا قرار گرفت که اگر بپذیرند راه برای رفع تحریم‌ها باز می‌شود و اگر نپذیرند ایران به حدی رسیده که اگر لازم شود، غنی سازی اورانیم را برای استفاده‌های مورد نیاز تا ۶۰ درصد نیز خواهد رساند.

وی اضافه کرد: به گفته مقام معظم رهبری، اگر ایران دستیابی به سلاح هسته‌ای را ممنوع اعلام می‌کند به خاطر انسانیت و مرام دینی و اعتقادی است چرا که کشتار جمعی از نظر مبانی اسلام حرام می‌باشد.

گنبدکاووس با ۳۷۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها