خنثی سازی تحریم ها در گرو وحدت انقلابی مردم و مسئولان است


خنثی سازی تحریم ها در گرو وحدت انقلابی مردم و مسئولان است

ساوه-ایرنا- خطیب جمعه ساوه گفت: خنثی کردن آثار تحریم های ظالمانه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است با وحدت رویه و روحیه انقلابی مردم و مسئولان قابل تحقق است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در خطبه‌های نماز جمعه شهر ساوه که در مصلی امام علی (ع) برگزار شد، افزود: یک صدایی در برابر دشمنان و دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی، موضوعی اساسی است و دولت و مجلس باید تحت نظارت رهبری به قانون اساسی عمل کنند.
وی بیان کرد: خنثی سازی تحریم‌ها و حفظ عزت و اقتدار مورد تاکید مقام معظم رهبری است و در این مسیر مسئولان باید رهنمودهای معظم له در خصوص مذاکره و تداوم برنامه غنی سازی اورانیوم را مدنظر قرار دهند.

امام جمعه ساوه ادامه داد: از نظر اصول حاکم بر روابط بین‌المللی و دیدگاه اسلام، نه صلح مطلق و نه جنگ مطلق در برخورد با سایر دولت‌ها پاسخگو نخواهد بود.
به گفته او، بنا بر اصول اگر کشوری به ارزش‌های دینی تعدی کند، دفاع مشروع حقی مسلم و فریضه محسوب می‌شود.
وی عنوان کرد: به حکم قرآن تا زمانی می‌توان به پیمان‌ با کفار وفادار بود که آنان پایبند به اصول باشند و این مهم نشانه تقوا است و اگر دشمن پیمان‌شکنی کند ما نیز رفتار متقابل خواهیم داشت.
امام جمعه ساوه با بیان اینکه تنظیم بازار در آستانه شب عید باید در دستور کار باشد، گفت: این روزها فشار گرانی و کمبود کالاهای اساسی در زندگی مردم مشهود است و مسئولان باید بنا بر وضعیت و امکانات موجود، کالاهای مورد نیاز را عرضه کنند.
حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: زینب کبری(س) الگوی زنان انقلابی است و امروز در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، حفظ بنیان خانواده و حیا در جامعه باید از سیره آن حضرت استفاده کرد.
وی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در یمن و لبنان، گفت: با آزادسازی مارب، انصارالله یمن پس از 6 سال بر یمن شمالی تسلط یافت و آخرین پایگاه ارتش سعودی در یمن سقوط کرد و چون مارب یک مرکز مهم کشاورزی است ملت یمن به لحاظ تغذیه از فشار اقتصادی تا حدی خارج می‌شوند؛ در لبنان نیز جریان غرب‌گرا و حامی غرب شکست خورد و حزب ا... لبنان پیروز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر