عقب‌نشینی از مواضع هسته‌ای رهبر انقلاب، خسارت محض است


عقب‌نشینی از مواضع هسته‌ای رهبر انقلاب، خسارت محض است

کرمانشاه- ایرنا- امام ‌جمعه کرمانشاه با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، «ایران در موضوع هسته‌ای براساس نیازها و مصلحت ملت تصمیم‌گیری می‌کند»، گفت: موضع دولتمردان هم باید همسو و مطابق بیانات رهبر انقلاب باشد و بی‌شک اگر مسوولی یک کلمه از تأکیدات ایشان عقب‌نشینی کند، خسارت محض به کشور است.

به ‌گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه هشتم اسفند ماه شهر کرمانشاه افزود: آن‌چنان‌ که رهبر معظم انقلاب در دیدار چند روز پیش با اعضای مجلس خبرگان رهبری بیان کردند، ادبیات کشورهای اروپایی و آمریکا با ایران مستکبرانه، طلبکارانه و غیرمنصفانه است و نتیجه این مواضع، منفورتر شدن آن‌ها نزد ملت ایران است.

او گفت: ملت ایران زیربار ادبیات تهدید و فشار نمی‌رود زیرا این ملت دست‌پرورده‌ امام راحل است که هرگز تسلیم غرب و شرق نشد.

آیت‌الله علما اضافه کرد: رهبر انقلاب همچنین به همه مسوولان و به‌ویژه سران قوای سه‌گانه توصیه کردند که با تشریک مساعی و همفکری مشکلات بین خود را حل کنند و اجازه ندهند که تبدیل به اختلاف و دودستگی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، تقویت مبانی فکری نظام و انقلاب اسلامی را دیگر توصیه رهبر معظم انقلاب به نخبگان و متفکران دانست و افزود: این موضوع باید به‌خوبی تبیین شود که چه چیزی باعث شده اکنون تمام دنیا بر روی جمهوری اسلامی و ملت ایران حساب باز کنند.

او در ادامه با اشاره به مناسبت روز هشتم اسفند ماه به نام امور تربیتی اظهار کرد: مراکز آموزشی و فرهنگی کشور باید «بچه مسلمان» تحویل جامعه بدهند زیرا امور تربیتی به معنی تربیت اسلامی است و هیچ راهی جز راه اسلام دست ما را نمی‌گیرد و فرزندان ما را نجات نخواهد داد.

عقب‌نشینی از مواضع هسته‌ای رهبر انقلاب، خسارت محض است حضور مردم در نماز جمعه شهر کرمانشاه با رعایت فاصله فیزیکی و زدن ماسک

آیت‌الله علما همچنین سالروز ارتحال حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها را گرامی‌داشت و گفت: ایشان اسوه صبر، ایثار، بصیرت و مقاومت بودند و تمام وجودشان برای بشریت درس و لازم است ما از این الگوی بزرگ به شایستگی پیروی کنیم.

امام‌جمعه کرمانشاه چهاردهم اسفند روز احسان و نیکوکاری را هم مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: گرچه بسیاری از مردم مشکلات مالی و معیشتی دارند اما هرکسی به‌اندازه‌ی توان خود می‌تواند در کمک به محرومان و اقشار ضعیف جامعه کمک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس