انتخابات نقطه اتصال افکار مردم به بدنه اجرایی نظام است


انتخابات نقطه اتصال افکار مردم به بدنه اجرایی نظام است

سمنان- ایرنا- امام جمعه دامغان گفت: انتخابات مهم‌ترین راه برای رفع توطئه دشمن و اتصال افکار مردم به بدنه اجرایی نظام است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلی امام خمینی(ره) افزود: انتخابات حاصل جمهوریت برآمده از اسلام، نماد مردم سالاری دینی، مظهر خودباوری و نقطه موثر برای تحقق آرمان ها و راهی برای رفع توطئه های دشمن است.

وی ادامه داد: مردم باید در انتخابات ریاست‌جمهوری که در خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود شرکت کنند و با ایجاد حماسه سیاسی سرنوشت خود را رقم بزنند.

حسینیان ضمن تشکر از خدمات کادر درمان، گفت: با توجه به آغاز موج چهارم کرونا، مردم باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از شیوع ویروس جلوگیری کنند و بهداشت فردی، خانوادگی و اجتماعی را رعایت کنند.

حسینیان کمبود انسولین را از مشکلات حوزه بهداشت و درمان دامغان عنوان کرد و گفت: از مسوولان حوزه بهداشت درخواست داریم تا به وضعیت افراد نیازمند به داروی انسولین توجه ویژه کنند.

وی به شهادت حضرت زینب (س) اشاره کرد و افزود: حضرت زینب(س) بانوی شجاع، بصیر و صبور بود که با مقاومت خود نشان داد که بدون شک معرفت الهی در این بانو متجلی شده است.

حسینیان به تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره و تصریح کرد: تعداد یکهزار و ۹۵۵ خانوار با جمعیت چهار هزار و ۲۵۵ نفر تحت پوشش این نهاد در دامغان هستند.

امام جمعه دامغان گفت: پرداخت‌های نقدی، اشتغال، کمک در تحصیل و هزینه مسکن، ارائه وام‌های قرض الحسنه، بیمه مددجویان، مستمری و توزیع ۵ مرحله سبد معیشتی در سال ۹۹، از جمله خدمات کمیته امداد امام خمینی در دامغان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرد تهرانی از بالای پل عابر به پایین پرتاب شد / له شدن جسد او بعد از رد شدن خودرو