امام جمعه سمنان: دولت و مجلس با هم‌صدایی برابر دشمن بایستند


امام جمعه سمنان: دولت و مجلس با هم‌صدایی برابر دشمن بایستند

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مجلس و دولت هم‌صدا با هم در برابر دشمن بایستند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مسجدامام(ره) این شهر ابراز داشت: ملت ایران هم‌صدا با هم گوش به فرمان ولی فقیه است و با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری راه سعادت را طی می‌کند.
وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در طی جلسه خبرگان رهبری که هر ۶ ماه برگزار می‌شود، افزود: مجلس شورای اسلامی مصوبه خوبی در زمینه رفع تحریم و پروتکل الحاقی دارد و برای سعادت کشور دولت و مجلس باید با هم هم‌صدا باشند و اگر اختلافی وجود دارد با هم صحبتی حل کنند و یک صدا در برابر دشمن بیایستند.
امام جمعه سمنان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: استفاده از سلاح هسته‌ای و کشتار جمعی در دین اسلام حرام است و ایران به عنوان کشور اسلامی پای‌بند دستورات اسلام است.
وی اظهار داشت: اگر اسلام منعی در برابر سلاح‌های کشتار جمعی نداشت، کسی یارای مقابله با ایران در ساخت سلاح‌های هسته‌ای را نداشت.
آیت‌الله شاهچراغی تصریح کرد: دشمن با بزرگنمایی مشکلات و اعمال تحریم‌ها به دنبال خستگی ملت ایران است، اما ملت غیور ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌است و دشمن را خسته می‌کند.
وی با اشاره به روز احسان یادآور شد: شهروندان کار خداپسندانه کمک مومنانه، احسان و انفاق را فراموش نکنند.
امام جمعه سمنان گفت: مردم استان سمنان در کمک مومنانه در کشور خوش درخشیدند و انتظار می‌رود کمک‌ها ادامه یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!