رئیس کمیسیون امنیت ملی سوریه: حمله آمریکا خللی در اراده برای اخراج اشغالگران وارد نمی‌کند/ مصاحبه اختصاصی


رئیس کمیسیون امنیت ملی سوریه: حمله آمریکا خللی در اراده برای اخراج اشغالگران وارد نمی‌کند/ مصاحبه اختصاصی

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس سوریه درباره پیامدهای تجاوزکارانه آمریکا علیه خاک این کشور هشدار داد و گفت: واشنگتن به اقدامات تجاوزکارانه ادامه می‌دهد و همواره نقش حمایت از رژیم صهیونیستی را ایفا کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دمشق، جنگنده‌های آمریکایی بامداد امروز جمعه منطقه‌ای در شرق سوریه بمباران کردند و مدعی شدند که هدف آنها برخی مقرها و مراکز نظامی بوده است. برخی منابع به تسنیم اعلام کردند که در این حمله هفت بمب استفاده شده و برخی نقاط در مرز سوریه با عراق هدف قرار گرفته است.

در این راستا «فائز الاحمد» رئیس کمیسیون امنیت ملی پارلمان سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دمشق، ضمن محکوم کردن حمله آمریکا به خاک سوریه، اعلام کرد که این حمله در داخل سوریه بوده و مراکز و مواضع ارتش سوریه و متحدانش را هدف قرار داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

سرتیپ الاحمد اعلام کرد: آنچه رخ داد بسیار خطرناک است. واشنگتن به اقدامات تجاوزکارانه ادامه می‌دهد و همواره نقش حمایت از رژیم صهیونیستی را ایفا کرده است.

وی این حمله را در راستای حمایت از تل‌آویو در تجاوزاتش به اراضی سوریه دانست و تاکید کرد: این حمله در عزم راسخ سوریه و متحدانش برای بیرون راندن اشغالگران آمریکایی از سوریه خللی وارد نخواهد کرد. این حمله عزم سوریه برای حضور و نقش در محور مقاومت که با هیمنه غرب و استکبار جهانی مقابله خواهد کرد، تقویت خواهد کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی پارلمان سوریه از واکنش به حملات آمریکایی‌ها به حاکمیت سوریه خبر داد و تاکید کرد که سوریه از سلاح پیشرفته برخودار است که می‌تواند واشنگتن را قبل از دست زدن به این اقدامات و تکرار آن، به ملاحظه و تفکر، مجبور کند.

سرتیپ الاحمد درباره پیامدهای چنین حملاتی هشدار داد و گفت: این اقدامات به درگیری بزرگ که کل منطقه را شعله ور می‌کند، منجر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، این حمله آمریکا همزمان با تشدید تحرکات داعش در صحرای سوریه و همزمان با انتقال برخی سرکرده‌های داعش از سوی واشنگتن از زندان‌های شبه نظامیان «قسد» به پایگاه غیرقانونی آمریکا در «التنف» در داخل اراضی سوریه در مرز با اردن رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی