دستگیری عوامل نقض پروتکل های کرونایی در آبادان


فرمانده انتظامی آبادان گفت: متولیان ۲ مراسم عزا و عروسی در آبادان بدون هیچگونه اغماضی دستگیر و برای...

دستگیری عوامل نقض پروتکل های کرونایی در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان گفت: متولیان ۲ مراسم عزا و عروسی در آبادان بدون هیچگونه اغماضی دستگیر و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد.

سرهنگ حسین زلقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای اجرای مصوبات شورای تامین شهرستان و ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم و تیراندازی درسطح شهرستان ۲ نفر از عاملان تیراندازی غیرمجاز شناسایی و برای متولیان برگزاری ۲ مراسم عزا و عروسی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به شرایط فراگیری بیماری کرونا برگزاری هرگونه مراسم در شهرستان ممنوع شده و با صاحبان مجالس برخورد قانونی می‌شود.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: حفظ جان شهروندان از احساسات صاحبان عزا و عروسی برای ما مهمتر است.
وی افزود: لزوم پرهیز از برگزاری هرگونه تجمع و مهمانی بارها به مردم اطلاع رسانی شده و از طریق رسانه‌ها به طور مستمر هشدارهای لازم داده می‌شود اما عده‌ای هنوز بی‌توجهی می‌کنند لذا انتظار هیچگونه ترحمی تحت عنوان درک موقعیتشان از پلیس نداشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه شرکت در دورهمی‌ها و مراسم مهمترین عامل شیوع بیماری کرونا است، گفت: هرگونه غفلت در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تبعات سنگین در پی دارد از این رو با هماهنگی دادستان، صاحبان برگزاری مراسم عزاداری و عروسی و یا هرگونه مهمانی بدون هیچ اغماضی اعمال قانون می‌شوند و امیدواریم دستگاه قضا قاطعانه در این زمینه برخورد کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی