قهرمانی تیراندازان اصفهان در مسابقات آزاد تپانچه بادی/ اماقلی قهرمان متراپ مسابقات آزاد اهداف پروازی


قهرمانی تیراندازان اصفهان در مسابقات آزاد تپانچه بادی/ اماقلی قهرمان متراپ مسابقات آزاد اهداف پروازی

رقابتهای آزاد تپانچه بادی بانوان به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) با کسب عنوان قهرمانی مهسا نیک نفس و گلنوش سبقت الهی از تیراندازان استان اصفهان همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرحله سوم مسابقات آزاد تپانچه بادی بانوان امروز 8 اسفند با حضور 50 ورزشکار در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شد که با پایان مرحله مقدماتی و برگزای فینال رده سنی نوجوانان و جوانان در نهایت، مهسا نیک نفس، فاطمه شکاری و مبینا شفیعی نیکو هر سه از استان اصفهان به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین در رده سنی بزرگسالان نیز، گلنوش سبقت الهی از اصفهان اول شد و سارا میرابی از تهران و نوشین پی خسته از بوشهر به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی و احکام ورزشکاران با حضور بدرالمولک کهرنگی نایب رییس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر، فرزانه چناقچی مربی بدن ساز تیم ملی، محسن نصر اصفهانی مربی تیم ملی تپانچه، علی گداری رییس کمیته مسابقات و جمعی از مربیان و سرپرستان تیم ها برگزار شد.

*اماقلی قهرمان ماده تراپ مسابقات آزاد اهداف پروازی شد

با برگزاری فینال مرحله دوم مسابقات آزاد تیراندازی به اهداف پروازی کشور شاهو اماقلی از استان کردستان موفق به کسب عنوان قهرمانی ماده تراپ این رقابتها شد.

این مسابقات در حالی از روز گذشته در محل سایت اهداف پروازی زنده یاد محمدعلی اینانلو پیگیری شد که 72 تیرانداز در ماده تراپ آقایان پا به رقابت با یکدیگر گذاشتند.

با پایان مرحله مقدماتی و برگزاری فینال این ماده در نتیجه، شاهو اماقلی از استان کردستان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

علیرضا عسگری و احمد رضا تقدیر هر دو از تهران به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی و احکام ورزشکاران با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، سعید مرادی سرپرست سایت اهداف پروازی و جمعی از مربیان و سرپرستان تیم ها برگزار شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بمباران شدید محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی