بیش از 800 مربی رزمی تهران در انتظار کمک‌های دولت هستند


بیش از 800 مربی رزمی تهران در انتظار کمک‌های دولت هستند

تهران- ایرنا- رییس هیات انجمن‌های رزمی استان تهران اعلام کرد: با شیوع کرونا در یک سال گذشته بیش از 800 مربی زن و مرد فعال در سبک‌های رزمی این استان هیچ درآمدی ندارند و نیازمند کمک‌های دولتی هستند.

مرتضی اصغری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تعطیلی این ورزش از سوی ستاد ملی کرونا، ورزش رزمی از حال و روز خوبی برخوردار نیست.

رییس هیات انجمن های رزمی استان تهران با بیان اینکه با همکاری فرمانداری های شهرستان های اسلامشهر، پیشوا، ورامین، پاکدشت و ملارد کمک های مالی محدودی به این مربیان تعلق گرفته است تاکید کرد: با توجه به نامشخص بودن تعطیلی ها از سوی ستاد ملی کرونا، طی سال جاری بسیاری از باشگاه های چند منظوره که به این ورزش می پرداختند، تعطیل و یا تغییر کاربری داده اند.

به گفته اصغری، در حال حاضر بیش از یک هزار و ۲۰۰ مجموعه ورزشی رزمی در سطح استان تهران مجوز فعالیت دارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مربیان این استان توانسته اند وام هایی کرونایی را از سامانه کارآ دریافت کنند افزود: هنوز چنین چیزی برای فعالان این ورزش محقق نشده است.

گفتنی است که با شیوع کرونا در سطح کشور فعالیت ورزش های رزمی، کشتی و پربرخورد کماکان تعطیل است.

رییس هیات انجمن های رزمی استان تهران همچنین به نفرات برتر مسابقات آفلاین ورزش رزمی استان تهران اشاره کرد و گفت: دومین دوره مسابقات هنرهای فردی و سلاح سرد آفلاین ورزش رزمی استان تهران با شرکت ۲۳۸ ورزشکار مرد و زن به مدت ۲ روز برگزار شد که هدف از این رقابت ها حفظ آمادگی و تحرک ورزشکاران و مربیان استان بود.

وی به نفرات برتر این ورزش در مسابقات آفلاین نیز اشاره کرد و افزود: در بخش "شادو" خردسالان به ترتیب محمد حسین قناعتی، محمد تیام طهماسبی و امیر علی ابوطالبی در بخش نونهالان ایمان شایسته، محمد صدرا حمامیان و امیر حسین صفری و در بخش نوجوانان نیز مهدی تقوایی اصغر بچه، محمد طاها آغچبلی و امیر حسین پیرقلی جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

اصغری ادامه داد: در بخش جوانان نیز امیر مهدی بیات، امین مشایخی و محمد رحیمی و در بخش بزرگسالان مسیب احمدی، عرفان عسگری و محمد فهیم و در رده پیشکسوتان به ترتیب محمد لشنی پارسا و محمد رضا جعفری جایگاه برتر را بدست آوردند.

رییس هیات انجمن ورزش رزمی استان تهران ادامه داد: در بخش شمشیر نوجوانان نیز محمد غریبی مراشی، سهیل حقی کلخوران مقام اول و دوم و نیز در بخش نانچیکو نوجوانان مهیار بختیاری، علیرضا فیروز مرعی و سیدعمادرضا حسینی و در بخش بزرگسالان حبیب حسن وند، محمد پور علی و مهدی بختیاری مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

بیش از 800 مربی رزمی تهران در انتظار کمک‌های دولت هستند

وی ادامه داد: در بخش بانوان "شادوآکروبات" خردسالان هلما سیدی، یاسمن سلیمان نژاد و آیلین به نژاد و در بخش نونهالان نیز تینا رضایی، ستایش کاشانی و هستی فرج پور و نیز در بخش نوجوانان یگانه رجبی، زهرا قاسمی و ملینا عبدالحمیدی جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.

اصغری بیان کرد: در بخش جوانان نیز حنیفا عیوضی، محدثه علیزاده و یاسمن حضوری و در بزرگسالان زهرا سادات ناصر شیخ الاسلامی، نگار قربانی و فاطمه صدری و در پیشکسوتان شیرین عربستانی، مهنوش جوادی و نرگس پور جعفری نفرات برتر شدند.

وی اضافه کرد: در بخش"موزیکال فرم" خردسالان سامیه مرادخانی، آلما دولتی پاچلو و لامیا علی پور، در بخش نونهالان الهه حسین زاده مقدم، فاطمه حمزه لو و مه یاس قره‌باغی و نیز در بخش نوجوانان معصومه نیک منش، رویا نهضتی و ساناز لاچین اول تا سوم شدند.

رییس هیات انجمن های رزمی خاطر نشان کرد: در بخش جوانان نرجس سادات حسینی، عسل خانکی و نگین بدری و در بخش بزرگسالان نیز نازنین زکی، شیده همسایگان و مهدیس متقیان فر و در رده پیشکسوتان اکرم نقیبی فر، ملیحه مزینانی و سوگل سرمد نیز حائز رتبه برتر رده های خود شدند.

اصغری بیان کرد: در بخش "سلاح انعطافی" خردسالان به ترتیب نرگس پارسایی، آندیا زندی و ترنم صداقت نیا و در رده سنی نونهالان دینا اسلام دوست، آذین ستاری و هلیا خزلی جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در رده سنی نوجوانان نیز نازنین زهرا سلطانی، فاطمه حدادی و هستی وکیلی و در رده سنی جوانان نیز ساغر خدایی، غزل چراغعلی و مبینا محمدی و نیز در رده سنی بزرگسالان صدف تهرانی، زهرا فتاحی نیا و فاطمه سالمی جایگاه برتر را بدست آوردند.

به گفته رییس هیات انجمن های رزمی استان تهران و در بخش "سلاح بلند" در رده سنی بزرگسالان نیز به ترتیب زهرا فتاحی نیا، فاطمه قزوینی و هانیه حسین آبادی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن