سرنوشت صعود شهرداری ارومیه به نیمه نهایی لیگ برتر به بازی سوم کشید


سرنوشت صعود شهرداری ارومیه به نیمه نهایی لیگ برتر به بازی سوم کشید

ارومیه- ایرنا- تیم شهرداری ارومیه در دیدار دوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال مقابل همنام گنبدی شکست خورد تا بازی سوم، سرنوشت صعود به نیمه نهایی را مشخص کند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد امروز، جمعه در سالن فدراسیون والیبال تهران به دیدار هم رفتند که در پایان تیم شهرداری ارومیه با نتیجه ۳ بر یک برابر حریف خود شکست خورد تا سرنوشت صعود به نیمه نهایی به بازی روز یکشنبه کشیده شود.

در این مسابقه شهرداری گنبد در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ بر نماینده ارومیه غلبه کرد و تنها در ست دوم با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ شکست خورد.

در این دیدار که قضاوت آن را امید فولادی‌وندا به کمک مرتضی حسین‌علایی برعهده داشتند، پیمان اکبری تیمش را با ترکیب اولیه محمد طاهر وادی، سعید مصطفی‌وند، قاسم کارخانه، مسعود غلامی میثم صالحی، پوریا یلی و محمدرضا حضرت‌پور به میدان فرستاد و تیم شهرداری گنبد نیز با ترکیب احسان دانشجو، عبدالحمید چوگان، عیسی ارمشی، رمضان صحبتی، متین تکاور، ادریس دانشور و بنیامین ایگدری به زمین آمد.

شهرداری ارومیه در این بازی، پوریا فیاضی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

در بازی نخست این مرحله نیز شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر ۲ به پیروزی رسیده بود؛ به این ترتیب ۲ تیم روز یکشنبه در سومین دیدار به مصاف یکدیگر خواهندرفت و تیم پیروز این بازی راهی مرحله نیمه نهایی خواهدشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه 31 فروردین + فیلم