هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس به پایان رسید


هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس به پایان رسید

گنبدکاووس - ایرنا - روز دوم و پایانی هفته چهاردهم مسابقات کورس اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس با شرکت 53 راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در 6 دور هزار، هزار و 200، هزار و 500 و هزار و 650 متری عصر امروز جمعه بدون حضور تماشاگر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

در دور اول روز دوم و پایانی هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس، اسب‌های سه سال نژاد ترکمن (maiden) به مسافت هزار متر با هم به رقابت پرداختند که اسب "سردار سلیم"، زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و اسب‌های "آشار ابیورد" و "آرش حسنی" به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم که به مسافت هزار و ۲۰۰ متر ویژه اسب‌های سه ساله نژاد دوخون برنده، برگزار شد، اسب "فرحناز" اول شد و اسب‌های "داز قره بولاغ" و "عدنان خان" به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور سوم میان اسب‌های سه ساله نژاد تروبرد (maiden) به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد که در پایان اسب "گل آقا" با پیشی گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های "جینی" و "سرناز کت" به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دور چهارم روز دوم و پایانی هفته چهاردهم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس که به مسافت هزار و ۲۰۰ متر و ویژه اسب‌های بیش از چهار سال نژاد ترکمن (maiden) برگزار شد، اسب "گل دلشاد" سریع‌تر از خط پایان گذشت و در جایگاه نخست قرار گرفت و اسب‌های "نیل آی عاشوری" و "آرشام یوسف" به ترتیب مقام‌ دوم و سوم را از آن خود کردند.

در دور پنجم این مسابقات اسب‌های بیش از چهار سال نژاد دوخون کلاس ۲ به مسافت هزار و ۶۵۰ متر با هم به رقابت پرداختند که اسب "کابوی" اول شد و اسب‌های "ناز قورام" و "مارکوس" به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور ششم و پایانی روز دوم هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس نیز میان اسب‌های سه ساله نژاد دوخون (maiden) به مسافت هزار و ۵۰۰ متر برگزار شد که اسب "سانا" اول شد و اسب‌های "الی شیبا" و "سلطان ۳" به ترتیب دوم و سوم شدند.

برگزار کنندگان روز دوم و پایانی هفته چهاردهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس یک میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال جایزه نقدی به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم پرداخت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان