نماینده ولی فقیه در لرستان: صدای واحد باید از کشور شنیده شود


نماینده ولی فقیه در لرستان: صدای واحد باید از کشور شنیده شود

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت:در کشور باید یک صدا شنیده شود و آن هم پیروی از ولایت فقیه و رهنمود های مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به رویکرد دولت جدید آمریکا درباره ایران اظهار داشت: تاکنون آنچه که شنیده‌ایم، سخنان طلبکارانه و به دور از منطق بوده که در گذشته هم تکرار شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا و سه کشور اروپایی به تعهدات خود در برجام عمل نکرده‌اند و این امر سبب شد تا ایران سطح تعهدات خود را کاهش دهد، اظهار داشت: امروز این کشورها همچنان از اجرای تعهدات ایران و بازگشت به برجام به صورت یکجانبه سخن می‌گویند و صحبتی از تعهدات خودشان نیست.

امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها یادآور شد: ایران در برجام بازرسی های فراتر از پادمان را به صورت داوطلبانه پذیرفته بود که طبق مصوبه مجلس ایران دیگر متعهد به اجرای آن نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به سفر اخیر رییس‌ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران اظهار داشت: طبق اعلام دولت، ایران پذیرفته که اطلاعات مورد نظر به مدت سه ماه توسط دوربین ها ضبط شود اما به آژانس تحویل داده نشود.

وی با بیان اینکه مجلس با این اقدام مخالف بوده و نباید به وعده‌های آمریکا و اروپا اعتماد کرد، اظهار داشت: در کشور باید یک صدا شنیده شود و آن هم پیروی از ولایت فقیه و رهنمود های مقام معظم رهبری است.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه ریشه گرانی اقلام مصرفی را در ضعف نظام تولید و توزیع دانست و افزود: ستاد تنظیم بازار باید بیشتر از گذشته توجه کند و هماهنگی لازم باید بین دستگاههای اجرایی و متولی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: مردم باید همکاری کنند و بیش از نیاز خرید نکنند چراکه ذخیره سازی کالا فضا را برای گرانی مواد غذایی فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: باید در این روزها تدابیر بهتری اندیشید و این تدابیر را عمل به اقدام کرد همچنین اجرای یک سازوکار نظارتی هوشمند و اطمینان بخش از تولید به مصرف همراه با سرعت، صحت و دقت ضرورت دارد و تنها راه برون رفت از آشفتگی بازار می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه اظهار کرد: در روزهای پایانی سال هستیم و مردم از مسئولین اجرایی انتظار فعالیت های مفید و نتیجه بخش دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: یکهزار و ۴۵۰ میلیارد تومان در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به لرستان اختصاص یافت و باید جذب شود تا طرح های نیمه تمام استان به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: همچنین ۱۰ هزار مسکن اقدام ملی، مسکن و شغل برای فرزندان ایثارگران، تخصیص آب در حد متوسط کشوری، شروع به کار کارخانجات رها شده، بهبود بازآفرینی شهری، عدالت در بکارگیری نیروها در همه سطوح، عدم تبعیض و ایجاد فرصت شغلی برابر باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: گام های خوبی برای احیای کارخانجات تعطیل شده توسط مسئولان برداشته شده اما همچنان باید پیگیر مطالبات به حق مردم باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟