کلوپ: ژوتا وضعیت خوبی دارد؛ فابینیو فردا با تیم تمرین می کند


کلوپ: ژوتا وضعیت خوبی دارد؛ فابینیو فردا با تیم تمرین می کند

سرمربی قرمزها در آستانه دیدار تیمش با شفیلدیونایتد در مورد وضعیت مصدومان صحبت کرد.

لیورپول و شفیلدیونایتد در چارچوب لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از لیورپول اکو، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه در خصوص مصدومیت جوردن هندرسون گفت:

جوردن زود بهبود نمی یابد ولی امیدواریم بتواند در این فصل حداقل در چند مسابقه ما را همراهی کند. مصدومان زیادی تاکنون داشته ایم که بیشتر آنها لیدرهای تیم بوده اند. بازیکنانی مانند ویرجیل، میلنر، گومز، ماتیپ و ... همگی تاثیرگذار هستند.

کلوپ در مورد اینکه دیوگو ژوتا و فابینیو به دیدار با شفیلدیونایتد می رسند یا خیر، تصریح کرد:

دیوگو دو تمرین خیلی خوب با تیم داشته ولی باید در نظر گرفت مدت زیادی دور از میادین بوده است. فابینیو فردا اولین تمرین خود را با تیم خواهد داشت. میلنر نیز شرایطی مشابه فابینیو دارد.

وی اضافه کرد:

خبر بسیار خوبی است که ژوتا به تمرینات بازگشته و وقتی حس کردیم شرایط برای بازی کردن دیوگو منطقی است، از او استفاده خواهیم کرد.

سرمربی لیورپول گفت:

در حال حاضر تیم به دلیل مسائل مختلف، روزهای چالش برانگیزی را سپری می کند ولی در این مواقع شما باید چهره واقعی خود را نشان دهید و این چیزی است که بچه ها باید انجام دهند. چالش و رقابت بزرگی پیش رو داریم و ترجیح می دهم از دید مثبت به آن نگاه کنم.

کلوپ در مورد آلیسون و فوت پدرش گفت:

صحبتی ندارم. نمی خواهم چیزی نیز راجع به آن بخوانم. الان زمانش نیست. بازی کردن او؟ هنوز راجع به این مسئله فکر نکرده ایم.

وی در خصوص کریس وایلدر تصریح کرد:

راجع به این مسئله دید بدی ندارم. یاد ماینتس می افتم که سقوط کردند و به من شانس دادند تا مجددا تلاش ککند. هنوز چیزی رخ نداده و شفیلدیونایتد می تواند بماند. این طبیعی است.

سرمربی لیورپول ادامه داد:

البته که من هم نسبت به حالت فعلی تیم مسئولیت دارم. در حال حاضر حالم خوب است و چیزهای امیدوارکننده ای از عملکرد تیم دیده ام. می دانیم چرا نتیجه نمی گیریم و برای رفع این مشکل تلاش خواهیم کرد. شفیلدیونایتد تیم خوبی است و قطعا با تمام وجود مقابل ما خواهند جنگید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا