بیانیه کتائب حزب الله در خصوص حمله هوایی امریکا در خاک سوریه


بیانیه کتائب حزب الله در خصوص حمله هوایی امریکا در خاک سوریه

شفقنا – کتائب حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای نسبت به حمله هوایی نیروهای امریکایی به مواضع کتائب در سوریه واکنش نشان داد. به گزارش شفقنا ازمیدل ایست نیوز، کتائب حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای نسبت به حمله هوایی نیروهای امریکایی به مواضع کتائب در سوریه واکنش نشان داد. در بیانیه این گروه مسلح عراقی آمده که یکی از نیروهای این […]

بیانیه کتائب حزب الله در خصوص حمله هوایی امریکا در خاک سوریهبیانیه کتائب حزب الله در خصوص حمله هوایی امریکا در خاک سوریه

شفقنا – کتائب حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای نسبت به حمله هوایی نیروهای امریکایی به مواضع کتائب در سوریه واکنش نشان داد.
به گزارش شفقنا ازمیدل ایست نیوز، کتائب حزب‌الله عراق با انتشار بیانیه‌ای نسبت به حمله هوایی نیروهای امریکایی به مواضع کتائب در سوریه واکنش نشان داد.

در بیانیه این گروه مسلح عراقی آمده که یکی از نیروهای این گروه به نام «راهی سلام زاید الشریفی» در راه حمایت از خاک عراق دربرابر تروریست‌های داعش در تیپ ۴۶ ستاد عملیات جزیره الحشد الشعبی فعالیت می‌کرده است، به شهادت رسیده است.

این بیانیه افزوده که «دشمن امریکایی در ادامه جنایات خود مدافعان میهن را به کشتن می‌دهد و در این باره از ریختن خون کسی باکی ندارد چون هزینه‌های این آدم‌کشی را عربستان و امارات می‌پردازند».

در این بیانیه آمده است که حادثه در منطقه قائم بوده است.

کتائب حزب الله همچنین به خانواده این نیروی خود تسلیت گفته و برای آنان آرزوی صبر کرده است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی