شهدابی‌ها به سختی انتقام شکست دور رفت را گرفتند


شهدابی‌ها به سختی انتقام شکست دور رفت را گرفتند

شهداب یزد در دور برگشت مرحله ‌پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان به سختی لبنیات هراز آمل را شکست داد.


شهداب یزد در دور برگشت مرحله ‌پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان به سختی لبنیات هراز آمل را شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران، جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (جمعه) با برگزاری ۲ دیدار در سالن فدراسیون والیبال به پایان رسید.

در دومین مسابقه امروز، تیم‌های لبنیات هراز آمل و شهداب یزد به مصاف هم رفتند و شاگردان محمد عمده غیاثی با شکست ۳ بر ۲ نماینده آمل به نخستین برد خود در مرحله پلی‌آف دست یافتند.

تیم هراز در ست دوم این دیدار و تیم شهداب در ست‌های اول و سوم این مسابقه با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند که نشان‌دهنده رقابت بسیار نزدیک ۲ تیم بود، در ست چهارم در حالی که به نظر می‌رسید شهدابی‌ها اقتدار خود را به حریف دیکته کرده‌اند، در امتیاز ۱۷ بر ۱۲ به سود نماینده یزد، سرویس به طیب عینی رسید و شاگردان بهروز عطایی ۸ پوئن متوالی به دست آوردند. در نهایت این ست نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود لبنیات هراز تمام شد تا مسابقه ۲-۲ مساوی شود.

تیم شهداب یزد در ست پنجم با امتیاز ۱۵ بر ۱۲ حریف خود را شکست داد تا امیدش برای صعود به مرحله نیمه نهایی زنده بماند. شهدابی‌ها در بازی دور رفت با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شده بودند.

در این بازی تیم لبنیات هراز آمل در مجموع ۱۰۸ پوئن شامل ۵۸ امتیاز حمله، ۱۲ امتیاز دفاع، ۷ امتیاز سرویس و ۳۱ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل تیم شهداب یزد هم ۱۰۹ پوئن شامل ۵۴ امتیاز حمله، ۲۸ امتیاز دفاع، ۳ امتیاز سرویس و ۲۴ امتیاز از اشتباهات بازیکنان لبنیات کسب کرد.

میکائیل تاجر، بازیکن تیم شهداب یزد با کسب ۲۳ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و رضا قرا هم با کسب ۲۰ پوئن، بهترین بازیکن تیم لبنیات هراز آمل بود.

احمد سرمست و محمدرضا درفش کاویان به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این بازی را که به مدت ۲ ساعت و ۵۹ دقیقه طول کشید، برعهده داشتند. محمدحسین شفقی و محمدحسن خوشدل هم ناظران داوری و فنی این مسابقه بودند.

رضا رضایی، بازیکن شهداب یزد در ست پنجم این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

در نخستین مسابقه امروز، تیم شهرداری گنبد با شکست ۳ بر یک شهرداری ارومیه، شگفتی ساز شد تا دیدار سوم ۲ تیم، سرنوشت تیم صعود کننده را تعیین کند.

بدین ترتیب روز یکشنبه دهم اسفندماه آخرین روز مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان سال ۹۹ با ۲ دیدار پیگیری خواهد شد و تیم‌های شهداب یزد و لبنیات هراز آمل از ساعت ۱۴ با هم مسابقه خواهند داد و تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد نیز از ساعت ۱۷ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

برنده این دیدار‌ها در مرحله نیمه نهایی حریف یکدیگر می‌شوند. تا کنون حضور تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان در مرحله نیمه‌نهایی قطعی شده است.

بیشتر بخوانید

لیگ برتر والیبال/ فولادی‌ها حریف یکدیگر در مرحله نیمه‌نهایی شدند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه