اوله گونار سولسشر: امیدوارم روند شکست ناپذیری چلسی را متوقف کنیم؛ تقابل با میلان هدیه تولد خوبی بود!


اوله گونار سولسشر: امیدوارم روند شکست ناپذیری چلسی را متوقف کنیم؛ تقابل با میلان هدیه تولد خوبی بود!

سرمربی نروژی شیاطین سرخ از تقابل با میلان در لیگ اروپا خوشحال است.

تیم های چلسی و منچستریونایتد روز یکشنبه و در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی باشگاه منچستریونایتد راجع به عملکرد توماس توخل در چلسی می گوید:

توماس توخل به تازگی به چلسی آمده است و شرایط را در این باشگاه تغییر داده است. این را می دانیم که چالش بزرگی مقابل آن ها خواهیم داشت. می توانید نتایج و آمار و ارقام آن ها را مشاهده کنید، او (توخل) عملکرد بسیار خوبی داشته است. ورود به یک باشگاه در میانه فصل هیچوقت کار آسانی نبوده است. امیدوارم بتوانیم روند شکست ناپذیری آن ها را متوقف کنیم، اکنون انجام این کار وظیفه من است.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ راجع به وضعیت آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی تیم خود می گوید:

آنتونی می داند که ما از او چه می خواهیم و او به سختی در تلاش است تا بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و این که هر روز او را در تمرینات می بینم، بیشتر از هر چیزی مرا خوشحال می کند. مارسیال قرار نیست بنشیند و منتظر اتفاقاتی بماند، او خودش باید موجب رقم خوردن این اتفاقات شود و ما او را برای انجام این کار تشویق می کنیم، او را هدایت می کنیم و این را می دانیم که آنتونی از کیفیت و کلاس کاری لازم برخوردار است.

سولسشر به تمجید از برونو فرناندز و مارکوس رشفورد می پردازد و می گوید:

باید بگویم که هر دوی آن ها ورزشکاران بسیار خوبی هستند که به خوبی برای هر بازی ریکاوری می کنند. به طور معمول آن ها در هر مسابقه 90 دقیقه بازی می کنند و در بازی مقابل سوسیداد، تصمیم گرفتم به هر کدام از آنها 45 دقیقه بازی دهم. از این که برونو و مارکوس متحمل هیچ مصدومیتی نشده اند خیلی خوشحالم زیرا هر زمان که آن ها را به میدان می فرستم، خطر مصدومیت آن ها را تهدید می کند.

منچستریونایتد و میلان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت. از سولسشر در این باره سوال شد و او پاسخ داد:

هدیه تولد خوبی بود، اینطور نیست؟ قرعه های سخت به یک سنت برای باشگاه ما تبدیل شده است. این یکی از آن قرعه هایی است که به شما این احساس را می دهد که این دیدار در لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود. میلان باشگاهی بزرگ با سنت و تاریخچه‌ای فوق العاده است که ما از این تقابل استقبال می کنیم و مشتاقانه منتظر رویارویی با آن ها هستیم. تحت تاثیر عملکرد و دوران حرفه‌ای زلاتان قرار گرفته ام. او وقتی در باشگاه ما حضور داشت، دچار مصدومیتی شد که ممکن بود باعث پایان دوران فوتبالش شود اما زلاتان بازگشت، به MLS رفت و پس از آن نیز به میلان رفت. اکنون او باید عملکرد فوق العاده خود موجب بهبود کیفیت تیم آن ها شده است.

سولسشر راجع به مصدومان منچستریونایتد برای تقابل با چلسی می گوید:

پوگبا و مک تومینای در بازی مقابل چلسی غایب خواهند بود. آن ها در تمرینات ما حضور نداشته اند. ادینسون کاوانی نیز تاکنون در کنار ما تمرین نکرده است و من نسبت به حضور او در بازی با چلسی خوشبین نیستم اما یک معجزه می تواند همه چیز را تغییر دهد. در مورد حضور دنیل جیمز در بازی روز یکشنبه نیز مطمئن نیستم و باید تا شنبه و حتی یکشنبه صبر کنیم. فن ده بیک امروز همراه ما تمرین کرد و پس از تمرینات نیز احساس خوبی داشت، بنابراین او باید برای بازی با چلسی در دسترس باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز