انفجار کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی در دریای عمان


انفجار کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی در دریای عمان

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس روز جمعه از وقوع انفجار در یک کشتی باری تحت مالکیت رژیم صهیونیستی هنگام عبور از دریای عمان خبر داد.

انفجار کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی در دریای عمانبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری رویترز‏، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد یک کشتی باری تحت مالکیت رژیم صهیونیستی نخستین دقایق بامداد جمعه ۲۶ فوریه (۸ اسفند) در حین عبور از دریای عمان دچار انفجار شده و بلافاصله مسیر خود را به یکی از بنادر نزدیک تغییر داده است.

این حادثه ساعت 20 و 40 دقیقه به وقت گرینویچ اتفاق افتاد و این در حالی است که هنوز علت آن اعلام نشده است. به کشتی هایی که از این منطقه عبور می کنند توصیه شده است که با احتیاط اقدام به عبور کنند.

شرکت امنیت دریایی ”دریاد گلوبال“ نیز در این خصوص اعلام کرد کشتی ”ام وی هلیوس ری“ یک کشتی خودرو بر متعلق به یک شرکت اسرائیلی ثبت شده در ”جزیره من“ (واقع در دریای ایرلند)است که از شهر بندری دمام عربستان سعودی به سمت سنگاپور در حرکت بوده است. وزارت حمل و نقل اسرائیل از وقوع این حادثه اظهار بی اطلاعی کرده است.
در همین حال شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه نیز اعلام کرد کشتی که روز پنج شنبه در دریای عمان هدف انفجار قرار گرفت، متعلق به یک شرکت اسرائیلی بوده است. این کشتی از بندر الدمام عربستان عازم سنگاپور بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو