هیچ کندی و توقفی در فرایند آواربرداری و ساخت و ساز قابل قبول نیست


 هیچ کندی و توقفی در فرایند آواربرداری و ساخت و ساز قابل قبول نیست

کلانتری با بیان اینکه باید تلاش کرد آواربرداری تا پایان اسفند انجام و بلافاصله احداث و ساخت و ساز آغاز شود، گفت: هیچ کندی و توقفی در فرایند آواربرداری و ساخت و ساز قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» دقایقی پیش در نشستی در فرمانداری شهرستان دنا بر ساماندهی کمک ها و عدالت در توزیع امکانات تاکید کرد و گفت: خانه های مردم باید زیباتر، محکم تر و مقاوم تر از پیش ساخته شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همه نیازمندیها از جمله چادر و‌ امکانات اولیه تحویل خانوارهای آسیب دیده داده شد .

وی خدمات رسانی، همدلی و انسجام در زلزله سی سخت را در کشور بی نظیر دانست و ادامه داد: در این بحران حتی یک گزارش سرقت نداشتیم و امنیت در این شهر برقرار است.

کلانتری توجه ویژه به روستاهای اطراف و منازل آسیب دیده را خواستار شد و خاطرنشان کرد: همانند شهر به این مناطق روستایی رسیدگی و امداد رسانی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آوار برداری به سرعت در حال انجام بوده و از فردا ۱۰۰ واحد مسکونی مجوز داده شد که آوار برداری انجام شود.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود آواربرداری تا پایان اسفند انجام و بلافاصله احداث و ساخت و ساز آغاز شود، گفت: هیچ کندی و توقفی در فرایند آواربرداری و ساخت و ساز قابل قبول نیست.

کلانتری یادآور شد: شهر برای آواربرداری باید ناحیه بندی و محور بندی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حدود هزار و ۸۰۰ منزل در این زلزله تخریب شدند، گفت: کانکس هایی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) وارد استان شده که به زودی کمپ یا شهرک کانکسی برای اسکان موقت ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی، خدماتی، هلال احمر، سپاه، بسیج و سازمان های مردم نهاد با تمام قوا در شهر حضور دارند و امداد رسانی و خدمات رسانی در شهر و روستاها ادامه دارد.

کلانتری از نیروهای سپاه بسیج، نیروی انتظامی، خیرین، همه دستگاه های اجرایی، امدادی و خدمات رسان تقدیر کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خصوص آوار برداری از ظرفیت شرکت ها و سازمان هایی که خارج از استان اعلام آمادگی کردند استفاده شود.

وی در ادامه بازدیدهای شبانه از شهر سی سخت با حضور در بین مردم و چادرهای اسکان آسیب دیدگان زلزله، گفت: تا پایان همراه مردم هستم و مردم سی سخت را تنها نمی‌گذاریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید یک ساعته خود پای درد دل مردم نشست و از پیگیری همه مطالبات و نیازمندی ها خبر داد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی