امروز جامعه ما به مبلغانی که مردم را هدایت کند، نیاز دارد


 امروز جامعه ما به مبلغانی که مردم را هدایت کند، نیاز دارد

حجت الاسلام و المسلمین حدائق با اشاره به اینکه امروز جامعه ما به مبلغانی که مردم را هدایت کند، نیاز دارد گفت: اهتمام به بهبود آخرت خود داشته باشید، شما مسئولیت تربیت امر اخروی مردم را به عهده دارید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا حدائق»، امروز (چهارشنبه 6 اسفند) در مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز که در این مدرسه برگزار شد، خطاب به طلاب، گفت: این مجلس، مجلس تلبس سربازان امام عصر (عج) است.

مسئول حوزه علمیه «منصوریه» شیراز با اشاره به اینکه پوشیدن لباس روحانیت پر مسئولیت است، تاکید کرد: اگر خوب عمل کردید خداوند 2 برابر حسنه می دهد و اگر کم گذاشتید 2 برابر عقاب می شود.

وی با اشاره به اینکه در مسیر سربازی امام زمان (عج) پیش آمدیم و در اردوگاه حضرت صاحب الزمان (عج) حضور داریم که جای شکر دارد، افزود: حضرت امیرالمومنین علی (ع) می فرمایند: «اگر بین خود و خدا را اصلاح کردید، خدا بین شما و مردم را اصلاح می کند.»، برای رسیدن به خداوند وقت بگذارید.

حجت الاسلام و المسلمین حدائق با یادآوری این مطلب اگر جایی به خود واگذار می شویم برای اینست که خدا را فراموش کرده ایم، تاکید کرد: خدای امروز، خدای فردا هم هست، خوب سربازی کنید خدا هم خوب خدایی می کند.

وی با اشاره به اینکه دنیاها بهم ریخته چون آخرت ها بهم ریخته است، افزود: اهتمام به بهبود آخرت خود داشته باشید، شما مسئولیت تربیت امر اخروی مردم به عهده دارید و امروز جامعه ما به مبلغانی که مردم را هدایت کند، نیاز دارد.

به گفته مسئول رئیس حوزه علمیه «منصوریه» شیراز، درون خود را با خدا صاف کنید، تا خدا هم کار شما را برای مردم درست کند، ما باید به گونه ای عمل کنیم که خدا ما برای لحظه ای و کمتر از لحظه ای به خود واگذار نکند.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم، هفت نفر از طلاب حوزه علمیه «منصوریه» شیراز با حضور حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا حدائق»، مسئول این حوزه علمیه به لباس روحانیت مزین شدند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟