جمع‌آوری کمک مسجدی‌ها برای هموطنان سی‌سختی در مرکز نیکوکاری «یاعباس»


جمع‌آوری کمک مسجدی‌ها برای هموطنان سی‌سختی در مرکز نیکوکاری «یاعباس»

حجت‌الاسلام والمسلمین رئوفی با اشاره به راه‌اندازی مرکز نیکوکاری و گروه جهادی «یا عباس» در دوران شیوع کرونا، گفت: این مرکز کمک اهالی مسجد علی بن موسی الرضا(ع) برای زلزله‌زدگان سی‌سخت را جمع‌آوری می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی رئوفی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مرکز نیکوکاری و گروه جهادی «یا عباس» کمک اهالی مسجد علی بن موسی الرضا(ع) (واقع در تهران، خیابان 17 شهریور، خیابان شهید قادری) به زلزله زدگان سی سخت را جمع آوری می کند، اظهار کرد: خیران می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت بانک انصار 627381114659148 واریز کنند یا در صندوق تعبیه شده در مقابل در این مسجد، بیندازند و کمک های غیرنقدی خود را به دفتر این مرکز واقع در محل این مسجد تحویل دهند.

امام جماعت مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) افزود: مرکز نیکوکاری و گروه جهادی یا عباس کمک های مردمی را از طریق ناحیه مقاومت بسیج به دست مردم زلزله زده سی سخت می رساند و اعلام کرده ایم که اقلامی همچون پتو، فرش، لباس گرم و کنسروهای غذایی در اولویت است. ان شاءالله در نوبت های بعدی کمک های لازم برای ساخت خانه و بازسازی شهر سی سخت را جمع آوری می کنیم.

وی در ادامه، درباره پویش «مسجد، کانون مهر علوی» که توسط خبرگزاری شبستان باهدف اطلاع‌ رسانی از فعالیت‌ های مساجد در کمک به مناطق زلزله ‌زده سی ‌سخت و نیز بهره مندی از ظرفیت عظیم اصحاب مسجد در این امر خداپسندانه و مهم، گفت: هر طرحی که بتواند مشکلی از فرد یا افرادی حل کند، حتما مورد رضایت خداوند است بنابراین راه اندازی این پویش توسط خبرگزاری شبستان می تواند در جمع آوری حداکثری کمک ها اثرگذار باشد.

رئوفی در ادامه گفت: مرکز نیکوکاری و گروه جهادی یا عباس امسال و در پی شیوع ویروس کرونا با هدف کمک رسانی و ضد عفونی کردن و تهیه اقلام بهداشتی موثر در مقابله با این ویروس، بازسازی منازل فرسوده نیازمندان، اعزام تیم های جهادی به مناطق سیل زده یا زلزله زده، جمع آوری کمک های مردمی برای دستگیری از نیازمندان، کمک به ترک اعتیاد معتادان و اصلاح آنها، ساماندهی و کمک به کودکان کار، ایجاد برای بی کاران، تامین هزینه درمانی نیازمندان و تهیه جهیزیه برای نوعروسان تاسیس شد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک