فروش فوق العاده سایپا اسفند 99 / نحوه ثبت نام سایپا + لینک ثبت نام


فروش فوق العاده سایپا اسفند 99 / نحوه ثبت نام سایپا + لینک ثبت نام

ثبت نام 7 محصول سایپا از روز شنبه 9 اسفند 99 به مدت 3 روز با مراجعه به سایت سایپا انجام می‌پذیرد.

فروش فوق العاده سایپا اسفند 99 / نحوه ثبت نام سایپا + لینک ثبت نام

به گزارش راهبرد معاصر؛ ثبت نام ۷ محصول سایپا از روز شنبه ۹ اسفند ۹۹ به مدت ۳ روز با مراجعه به سایت سایپا انجام می‌پذیرد. در این طرح ۷ محصول شامل سایپا ۱۵۱، تیبا، تیبا۲، ساینا، کوئیک، ساینا S وکوئیک R با تحویل ۹۰ روزه ارائه شده است. برای ثبت نام این 7 محصول سایپا می توانید به سایت اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com مراجعه نمائید. و اقدام به ثبت نام خودرو سایپا کنید. امروز شنبه 9 اسفند 99 اولین روز ثبت نام ویژه سایپا است.

زمان ثبت نام خودرو سایپا در طرح فروش فوق العاده اسفند99

طرح فروش فوق العاده ۷ محصول گروه خودروسازی سایپا از شنبه، ۹ اسفند‌ماه ساعت 14 آغاز می‌شود و متقاضیان برای ثبت نام تا سه روز فرصت دارند به سایت اینترنتی فروش محصولات این گروه خودروسازی مراجعه کنند.

محصولات سایپا در طرح فروش فوق العاده سایپا اسفند 99



در طرح فروش فوق العاده سایپا ۷ محصول شامل سایپا ۱۵۱، تیبا، تیبا۲، ساینا، کوئیک، ساینا S وکوئیک R با تحویل ۹۰ روزه ارائه شده است. که از روز شنبه 9 اسفند 99 متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی سایپا اقدام به خرید آن نمایند.

فروش فوق العاده سایپا اسفند 99 / نحوه ثبت نام سایپا + لینک ثبت نام

شرایط ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا اسفند 99

براساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا می رساند، در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، شرایط فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل اعلام می گردد:
اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی دارا بودن گواهینامه فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا تعلق شماره حساب و شماره تماس به شخص متقاضی ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث عدم امکان صلح و نقل‌و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی

متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند از ساعت ۱۴ صبح روز شنبه ۹ اسفند ماه (به مدت ۳ روز) به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا مراجعه کنند.

جدول قیمت خودروها در این مرحله از فروش فوق العاده سایپا

فروش فوق العاده سایپا اسفند 99 / نحوه ثبت نام سایپا + لینک ثبت نام

آدرس سایت اینترنتی سایپا برای ثبت نام در طرح فروض فوق العاده سایپا

برای ثبت نام در طرح فروض فوق العاده سایپا به سایت اینترنتی سایپا به آدرسhttps://saipa.iranecar.com مراجعه نمائید. با کلیک بر روی لینک زیر به سایت فروش اینترنتی سایپا منتقل می گردید

نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش فوق العاده اسفند 99

جهت خرید خودرو می بایست فرآیند تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک "ورود/ثبت نام" انجام داده و پس از تکمیل پروفایل خود، وارد سامانه شوید.

محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو می باشد. )

حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

دارا بودن گواهینامه رانندگی برای شخص متقاضی الزامی است.

متقاضی طی 48 ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد .

شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال ( نصب شده بر روی خودرو) به نام خود می باشند امکان ثبت نام ندارند .

نکات مهم که متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش گروه سایپا

امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند ، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف 72 ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.

در صورتیکه مشتری حداکثر 5 ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننماید کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا ، پیمایش (کارکرد ) حداقل 1000 کیلومتر خودرو الزامی می باشد.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد.

قیمت محصولات سایپا در طرح فروش فوق العاده سایپا اسفند 99

در فروش فوری اسفند ۹۹ سایپا قیمت خودروها قطعی است و تیبا صندوقدار (رینگ فولادی) با مبلغ ۸۷ میلیون و ۷۵ هزار تومان‌، سایپا ۱۵۱ با مبلغ ۹۱ میلیون تومان، تیبا ۲ با مبلغ ۹۵ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان، ساینا دنده‌ای با مبلغ ۹۲ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان، کوییک دنده‌ای با مبلغ ۱۲۹ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان، کوییک آر با مبلغ ۱۳۹ میلیون و ۷۵۵ و ساینا اس با مبلغ ۱۳۰ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان عرضه می‌شوند.

نوع خودرو قیمت
سایپا ۱۵۱ ۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰
تیبا صندوقدار (رینگ فولادی) ۸۷۰.۷۵۰.۰۰۰
تیبا ۲ ۹۵۴.۲۶۰.۰۰۰
ساینا دنده‌ای ۹۲۹.۲۸۰.۰۰۰
کوییک دنده‌ای ۱.۲۹۷.۵۵۰.۰۰۰
کوییک آر ۱.۳۹۷.۵۵۰.۰۰۰
ساینا اس ۱.۳۰۲.۹۲۰.۰۰۰

شرایط اختصاصی ثبت نام سایپا در طرح فروش فوری سایپا اسفند 99


طبق مصوبه کمیته خودرو، برای دستیابی مشتریان واقعی به خودروها، محدودیت‌های طرح‌های فروش خودروسازان از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و تعلق شماره حساب و شماره تماس به شخص متقاضی به عنوان شرایط ثبت‌نام برقرار است. ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث و عدم امکان صلح و نقل‌و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی نیز پابرجاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت