85 درصد از تسهیلات اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) در خمین جذب شد


85 درصد از تسهیلات اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) در خمین جذب شد

خمین - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خمین گفت: 85 درصد از تسهیلات 63 میلیارد و 700 میلیون ریالی تخصیص شده برای اشتغالزایی این نهاد حمایتی امسال در این شهرستان جذب شده است.

« جواد داودی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۷۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال منابع مالی از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال به منظور پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد حمایتی مصوب شد.

وی بیان کرد: ۲۲۶ مددجوی این نهاد حمایتی در خمین امسال برای دریافت ۸۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزا به بانک‌های عامل معرفی شدند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ه) شهرستان خمین اضافه کرد: ۱۵۷ نفر از این متقاضیان موفق به دریافت ۶۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات شدند.

داودی، اشتغال ایجاد شده با این تسهیلات را در بخش‌های خدمات، کشاورزی، دامداری و اشتغال خانگی عنوان کرد.
وی یادآور شد: اشتغالزایی پایدار به منظور توانمندسازی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از اهداف مهم این نهاد حمایتی است و ۱۰ درصد از مددجویان باید هرسال توانمندسازی شده و از چرخه حمایتی خارج شوند.
خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و هشت هزار نفر از جمعیت ۱۰۵ هزار نفری آن زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار