رضایی: ملی‌پوشان پارادوومیدانی ایران عملکرد قابل‌قبولی در رقابت‌های فزاع داشتند


رضایی: ملی‌پوشان پارادوومیدانی ایران عملکرد قابل‌قبولی در رقابت‌های فزاع داشتند

رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین عملکرد ورزشکاران اعزامی به این رویداد را قابل قبول دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن رضایی اظهار داشت: در این مسابقات و در بخش معلولین ما با هشت ورزشکار شرکت کردیم که حاصل آن کسب ۶ مدال بود و عملکرد ملی پوشان با توجه به محدودیت های کرونا قابل قبول است. حضور در رقابت های ۲۰۲۱ فزاع سه هدف صورت گرفت؛ اول تأیید کلاسبندی پزشکی، ورزشی ۶ نفر از ملی پوشان، دوم افزایش سهمیه های دوومیدانی برای توکیو و سوم شرکت در یک مسابقه تدارکاتی پیش از پارالمپیک.

وی افزود: در خصوص این اهداف، کلاسبندی سه ورزشکار ما تأیید شد و به مدال هم رسیدند اما سه ورزشکاری که کلاس شان تغییر کرد، شرایط فنی جدیدی پیدا کردند و در نتیجه در این دوره از رقابت ها عملکردشان تحت تأثیر قرار گرفت. ارزیابی فنی ما از ورزشکاران را هم در این رقابت ها محقق شد.

بهمن رضایی ادامه داد: بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات این دوره، سهمیه به نفرات اول تا ششم اعطا می شود اما این خبر قطعی نبود و سهمیه های نهایی را به کمیته ملی پارالمپیک هر کشور اطلاع می دهند.

وی با اشاره به کسب دو طلا و نقره حامد امیری گفت: امیری شرایط فنی خوبی دارد و با رکوردهایی که ثبت کرد روی خط مدال است و تا پارالمپیک هم به لطف خدا به اوج آمادگی می رسد. در مجموع رکوردهای او تاکنون سیر صعودی داشته است.

رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین در پایان تصریح کرد: در مرحله نهایی رکوردگیری از ورزشکاران که روز ۲۱ اسفند در تهران برگزار می شود شرط ورود به تیم ملی ثبت رکوردهای هم تراز نفر سوم رنکین جهانی است و البته ورود به تیم ملی هم به منزله انتخاب نهایی نیست.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا