منازل کانون بهره گیری از فیوضات ماه رجب شوند


منازل کانون بهره گیری از فیوضات ماه رجب شوند

حجت‌الاسلام حریزاوی بر لزوم بهره‌گیری از برکات و فیوضات ماه رجب بویژه ایام البیض تاکیدکرد و گفت: ضرورت دارد که مومنین بویژه جوانان اعمال وارده در این سه روز را در منزل انجام دهند.

حجت الاسلام «روح الله حریزاوی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان بر لزوم بهره گیری از برکات و فضائل ماه رجب تاکید و اظهار کرد: با توجه به شرایط بحران کرونا که فرصت حضور هر چه بیشتر در مساجد بویژه برای بهره گیری از مراسم اعتکاف و فیوضات این ایام فراهم نشد، لازم است، نسبت به انجام اعمال و ادعیه های مورد توصیه این ایام در منازل اهتمام صورت گیرد و جوانان بهره برداری از لحظات معنوی این ایام در مساجد را در منازل کسب کنند.

معاون ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رجب ماه ریزش رحمت الهی است، افزود: برکاتی که در ماه شعبان و رمضان نصیب ما می‌شود، شروع آن از ماه رجب است و ماه رجب مقدمه ای برای ورود به ماه‌های شعبان و رمضان است. روزها و لحظات این ماه از فضایل بسیاری برخوردار است، به طوری که سفارش بسیاری به سه روز روزه در این ماه و حتی تاکید شده که هر کس سه روز از این ماه را روزه بگیرد، از آتش جهنم محفوظ می ماند و از درجات معنوی بالایی برخوردار می شود.

این کارشناس دینی بیان کرد: با توجه به تشدید بیماری کرونا، امسال همانند سال گذشته امکان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مساجد فراهم نشد، اما ضرورت دارد که مومنین بویژه جوانان اعمال وارده در این سه روز را در منزل انجام دهند و منازل کانون بهره گیری از فیوضات ماه رجب و ایام الابیض شوند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری توصیه به خواندن نماز جعفر طیار در ایام البیض را داشته اند، اکنون که فرصت حضور در این مراسم معنوی در مساجد فراهم نشده است، ضرورت دارد که جوانان نسبت به خواندن این نماز و ادعیه های توصیه شده اهتمام ویژه ای داشته باشند و برای رهایی از این ویروس منحوس و تعجیل در فرج امام زمان(عج) دعا کنند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته