تجلیل از فعالان مسجدی در سالروز ولادت حضرت علی (ع)


تجلیل از فعالان مسجدی در سالروز ولادت حضرت علی (ع)

ملیحه یونس زاده گفت: یکی از برنامه های کانون باب الحوائج به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) از فعالان مسجدی تجلیل شد.

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های کانون باب الحوائج به مناسبت ۱۳ رجب، گفت: یکی از برنامه های کانون باب الحوائج به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) از فعالان مسجدی تجلیل شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: به همین منظور از ۵ نفر از فعالان مسجدی که در انجام فعالیت ها و برنامه های این کانون فرهنگی هنری همواره ما را یاری کرده اند، تجلیل شد.


یونس زاده بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون، طرح تلاوت نور بود که در شب میلاد این امام همام با مشارکت امام جماعت مسجد و نمازگزاران اجرا شده و ثواب تلاوت آیات قرآن کریم به ساحت مقدس حضرت علی (ع) و به روح پدران آسمانی هدیه شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ابراز کرد: همچنین در این شب فرخنده پس از اقامه نماز جماعت زیارت امین الله توسط امام جماعت مسجد قرائت شد.


وی ادامه داد: علاوه بر این نیز با مشارکت بانوان مسجدی عضو کانون، طرح ختم صلوات و ختم قرآن کریم در بستر فضای مجازی اجرا شد.


یونس زاده اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های این کانون فرهنگی هنری، تولید محتوا با محوریت معرفی شخصیت و سبک زندگی حضرت علی (ع) بود که در همین راستا کلیپ و عکس نوشت هایی به همت تعدادی از نوجوانان مسجدی تولید شده و در فضای مجازی منتشر شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت اضافه کرد: از دیگر برنامه های مناسبتی این روز فرخنده، سخنرانی در بین اقامه نماز مغرب و عشاء با محوریت تبیین سبک زندگی و سیره امیرالمومنین علی (ع) بود که توسط امام جماعت مسجد برای نمازگزاران بیان شد.


وی عنوان کرد: نوجوانان و جوانان مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری در آستانه میلاد با سعادت امام علی (ع) مسجد را متناسب با این روز خجسته آذین بندی و چراغانی کرده و در سالروز ولادت آن حضرت نیز از گلدسته های مسجد مولودی پخش کردند.


یونس زاده در خاتمه یادآور شد: این برنامه ها با هدف گرامیداشت ۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) اجرا شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی