از تولید سرودهای فاخر تا کمک مومنانه به حاشیه‌نشینان تهران توسط بچه‌های مسجد «حضرت زینب(س)»


از تولید سرودهای فاخر تا کمک مومنانه به حاشیه‌نشینان تهران توسط بچه‌های مسجد «حضرت زینب(س)»

محمدی با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی زینبیه کانون «حضرت زینب(س)»، گفت: خدمت به ساکنان حاشیه شهر و کوره‌پزخانه‌ها، توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های بی‌بضاعت و اجرای طرح شهید سلیمانی بخشی از خدمات این گروه جهادی است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، کانون فرهنگی هنری «حضرت زینب(س)» با مجوز ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران فعالیت خود را از سال 94 در شهرری آغاز کرد، فعالیت در عرصه سرود و نماهنگ و تولید آثار فاخر در این زمینه و نیز تشکیل گروه جهادی زینبیه به منظور محرومیت زدایی را می توان از فعالیت های شاخص این کانون دانست.

«حمید محمدی شمیرانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های مسجد حضرت زینب(س) شهرری اظهار کرد: به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهید سلیمانی دو نماهنگ «مادر هستی» و «سرزمین مادری»، تهیه و تولید شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) بیان کرد: در کنار فعالیت های سرود و نماهنگ، در عرصه قرآنی نیز فعالیت های گسترده ای در زمینه حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی برای نوجوانان برگزار می شود. همچنین برپایی اردوهای آموزشی، فرهنگی و ورزشی را می توان بخش دیگری از فعالیت های این کانون فرهنگی هنری نام برد.

محمدی با اشاره به فعالیت های گروه جهادی زینبیه این کانون فرهنگی هنری گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا این گروه جهادی فعالیت های گسترده ای در زمینه خدمت رسانی به خانواده های محروم و کم برخوردار انجام داده است، به طوری که 110 بسته ارزاق در پنج مرحله میان این خانواده ها توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع حواله های پوشاک میان تعدادی از خانواده های بی بضاعت گفت: توزیع بسته های مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی، ضدعفونی معابر و خیابان ها، کمک به کارگران که به دلیل شرایط بحران کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده اند، توزیع کمک های مومنانه میان خانواده های کم برخوردار در کوره پزخانه های حاشیه تهران بخشی دیگر از خدمات گروه جهادی زینبه کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت زینب(س) است.

محمدی به تجهیز و نوسازی مدارس در مناطق محروم نیز اشاره و تصریح کرد: یکی از رویکردهای فعالیتی گروه جهادی کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) رنگ آمیزی تعدادی از مدارس در مناطق محروم بوده است. ضمن اینکه این گروه جهادی با اجرای طرح «شهید سلیمانی» در غربالگری، تست بیماری کرونا و ارایه خدمت به بیماران کرونایی نیز فعالیت های گسترده ای در منطقه شهرری انجام داده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) تهیه و تولید نماهنگ به مناسبت سالگرد شهادت مرتضی آوینی و نیز شهادت دکتر محسن فخری زاده را از تولیدات در دست اقدام گروه سرود این کانون برشمرد و خاطرنشان کرد: فعالیت های گروه سرود کانون حضرت زینب(س) با مدیریت استان فرهمند از اعضای گروه تواشیح محمد(ص) رسول الله انجام می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا