آزادی پدران زندانی با کمک خیرین مسجد صاحب الزمان(عج) زنجان


آزادی پدران زندانی با کمک خیرین مسجد صاحب الزمان(عج) زنجان

جمعی از خیرین و اصحاب مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان، همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی(ع) اسباب آزادی چند پدر زندانی با جرایم مالی را فراهم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی(ع) خیرین مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان موجب آزادی چند پدر زندانی با جرایم مالی شدند.

این اقدام در راستای روز پدر انجام شد و خیرین این مسجد پدرانی را که به خاطر عدم توانایی در پرداخت دیه در زندان به سر می برند را آزاد کرده و این زندانیان در روز ولادت حضرت امیرمومنان به کانون گرم خانواده بازگشتند.

آزادی این زندانیان با هدف دستگیری از نیازمندان و قشر آسیب پذیر جامعه و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج حورا و حوزه مقاومت بسیج شهیده سیاری انجام شد.

آزادی پدران زندانی با کمک خیرین مسجد صاحب الزمان(عج) زنجان

مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان یکی از مساجد پیشرو در جمع آوری کمک های مردمی و توزیع در بین نیازمندان است که از زمان شیوع ویروس کرونا، با تهیه و توزیع بسته های معیشتی و ذبح قربانی اقدامات خیرخواهانه بیشماری را در کمک به قشر محروم شهر زنجان انجام داده است.

بنا به اعلام زندان های استان زنجان از آغاز سال‌جاری تاکنون ۱۹۵ نفر از زندانیان مالی استان با ۳۳ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شدند که خیرین استان در این آزادی ها نقش مهمی دارند.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در