تیم آکروژیم مهاباد نایب قهرمان کشور شد


تیم آکروژیم مهاباد نایب قهرمان کشور شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان و مهاباد گفت: تیم آکروژیم هیات ژیمناستیک این شهرستان موفق به کسب مقام دوم مسابقات قهرمانی کشور شد.

قرنی مصطفی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی آکروژیم کشور به صورت مجازی بین هشت استان کشور برگزار شد و تیم هیات ژیمناستیک مهاباد به عنوان نماینده آذربایجان غربی در رده بزرگسالان این رقابت ها توانست در رده دوم جای گیرد.

وی ادامه داد: در پایان این مسابقات تیم آکروژیم مهاباد در مجموع با کسب ۱۰۹.۴۵ امتیاز از ۲ بخش تیمی و ۲ نفره توانست پس از اصفهان در جایگاه دوم قرار گیرد و تیم یزد نیز به مقام سوم دست یافت.

رییس اداره ورزش و جوانان و مهاباد بیان کرد: در این رقابت‌ها و در بخش ۲ نفره تیم آکروژیم مهاباد ۶۰.۸ امتیاز و در بخش تیمی نیز ۴۸.۶۵ امتیاز را به دست آورد و عنوان نایب قهرمانی مجموع را کسب کرد.

مصطفی پور اضافه کرد: در این رقابت ها "بهنام لطفی" و "سینا گنجی" در تیم ۲ نفره و "سهراب احمدیان"، "محمد عبدالله موسی"، "سهیل احمدیان" و "رضا امانی" در بخش تیمی حضور داشتند.

وی اظهار داشت: "بهنام لطفی" هدایت تیم آکروژیم مهاباد را در این رقابت ها برعهده داشت.

آکروژیم در واقع همان ژیمناستیک هنری است که به جای استفاده از اسباب و لوازم ژیمناستیک از جمله دارحلقه، بارفیکس و پارالل، برای اجرا از نفرات و اشخاص استفاده می‌شود که در عین حال باید حرکات با همان زیبایی اجرا شود.

مهاباد مهمترین قطب رشته آکروژیم آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی