چیزی از لابی گری در انتخابات فدراسیون فوتبال نمی‌دانم


چیزی از لابی گری در انتخابات فدراسیون فوتبال نمی‌دانم

بانوی داور بین‌المللی فوتبال ایران و یکی از دارندگان رای مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، تاکید دارد که چیزی از لابی و لابی گری، نمی‌داند و اصل برای او، رزومه و برنامه افراد است.

سلطنت نوروزی اولین داور زن ایران است که در بازی های برون مرزی قضاوت کرده است، درباره انتخابات فدراسیون فوتبال به ایسنا گفت: سعی من این است که تا لحظه آخر، رزومه افراد و برنامه هایشان را بررسی کنم. باید بگویم برنامه های ارائه شده توسط بعضی کاندیداها به شکلی است که اجرایی شدن آنها کمی دور از ذهن به نظر می رسد.

او ادامه داد: برای ما که سال ها درون فوتبال بوده ایم، مشخص است که بعضی از این برنامه ها عملی نخواهند شد. بهرحال من به شخصه هنوز تصمیمی نگرفته ام و تا آخرین لحظه بررسی می کنم برای اینکه یک انتخاب ورزشی داشته باشم. انتخابی که به نفع تمام جامعه فوتبال کشور باشد.

داور بین المللی ایران در خصوص شایعات و صحبت هایی که درباره لابی گری کاندیداها برای جذب آرا به گوش می رسد، گفت: من اصلا در جریان این مسائل نیستم و با چنین چیزی مواجه نشده ام. تمام فکر و کار این روزهای من، تحقیق در مورد افراد است. نه برای من پیش آمده و نه حتی فکر می کنم چنین چیزی وجود داشته باشد. البته طبیعی است که افراد رای دهنده، سراغ کسانی بروند که اعتماد بیشتری به آنها داشته یا پیدا کرده اند.

سلطنت نوروزی در پاسخ به این سئوال که "آیا به نظر شما علم به سالم بودن کاندیدا برای رای دادن به او کافیست؟" گفت: اگر هم کافی باشد، همه رای دهندگان چنین نظری ندارند. اگر کل جامعه ما به این فکر می کرد که کارها دست آدم های سالم سپرده شود، قطعا وضعیت مان در تمام زمینه ها بهتر از این بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...