وزیر صنعت از نمایشگاه توانمندی صنایع قزوین بازدید کرد


وزیر صنعت از نمایشگاه توانمندی صنایع قزوین بازدید کرد

قزوین - ایرنا – علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز شنبه از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنایع کوچک و متوسط استان قزوین در شهرک صنعتی کاسپین بازدید به عمل آورد.

به گزارش ایرنا، وزیر صنعت در بازدید از نمایشگاه دائمی توانمندی های صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی قزوین، با تولیدات واحدهای صنعتی این استان آشنا شد.

در این نمایشگاه، محصولات و تولیدات صنایع مختلف قزوین برای آشنایی سرمایه گذاران داخلی و خارجی و مسئولان کشوری به نمایش گذاشته شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه خط تولید یک واحد تولیدی را در این شهرک در زمینه پارچه فیلامنتی و گلدوزی بر روی پارچه با ۵۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت و ۴۰ نفر اشتغال به بهره برداری رساند.

وزیر صنعت از نمایشگاه توانمندی صنایع قزوین بازدید کرد

رزم حسینی همچنین در ادامه کلنگ احداث یک واحد تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت و ۲۱ هزار و ۷۰۵ تن محصول با زمینه اشتغال ۲۷۰ نفر کلنگ زنی کرد.

همچنین با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، عملیات احداث یک واحد تولیدی دیگر در زمینه تولید لوازم بهداشتی چینی، پانل سرامیکی نمای ساختمان، قطعات تزئینی از کاشی و سرامیک با ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت و پنج هزار تن ظرفیت تولید سالانه و زمینه اشتغال ۱۳۰ نفر آغاز شد.

وزیر صنعت از نمایشگاه توانمندی صنایع قزوین بازدید کرد

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی، لطف الله سیاهکالی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان در این مراسم حضور داشتند.

افتتاح چند واحد تولیدی، بازدید از چند کارخانه، دیدار با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و حضور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر صنعت در سفر به قزوین است.

استان قزوین دارای چهار هزار واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری است و یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی دارد.

۹۰ درصد صنایع استان قزوین کوچک و متوسط هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها