15 تیم بازرسی در طرح نظارتی ویژه پایان سال جنوب کرمان فعالیت می‌کنند


15 تیم بازرسی در طرح نظارتی ویژه پایان سال جنوب کرمان فعالیت می‌کنند

جیرفت - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از فعالیت 15 تیم در طرح ویژه بازرسی و نظارت بر اصناف ویژه ایام پایانی سال در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد.

مسلم مروجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با زمان آغاز طرح نظارت ویژه ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۰ را ۱۵ بهمن ماه اعلام و زمان پایان این طرح را ۱۵ فروردین ماه سال آینده برشمرد.

وی اظهار داشت: تیم های بازرسی در ۲نوبت صبح و عصر از بازار، اصناف مختلف و مکان های بازدید کرده تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برخورد قانونی کنند.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان هدف از بازرسی ها را جلوگیری از اجحاف حق مردم برشمرد و بر تشدید بازرسی ها و نظارت بر تمام واحدهای صنفی شهرستان های جنوب کرمان تاکیدکرد.

مروجی از بازرسی ۹۷۸ واحد صنفی هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد و این میزان بازرسی را از ابتدای شروع طرح نظارت بر ایام پایانی سال تا کنون در این منطقه دانست.

وی گفت: مردم هر گونه گرانفروشی، صدور نکردن فاکتور، امتناع از فروش کالاهای اساسی، درج نکردن قیمت، احتکار و کم فروشی را به سامانه ١٢٤ رسیدگی به تخلفات صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

مروجی بر مشارکت بیشتر مردم در طرح نظارتی ایام پایانی سال تاکید کرد و شماره ارتباطی با مردم را سامانه ۱۲۴ عنوان کرد.

سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک‌ میلیون نفر تحت پوشش قرار می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش