1580 تن کالای تنظیم بازار در کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود


1580 تن کالای تنظیم بازار در کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود

یاسوج - ایرنا -معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:یکهزار و 580 تن کالای اساسی شامل شکر و برنج با قیمت تظیم بازار در استان توزیع می شود.

امیر تیمور موسویان روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۵۳۰ تن شکر مصرف خانوار و ۳۵۰ تن برنج جذب و به ۷۰ فروشگاه زنجیره ای و واحدهای صنفی منتخب کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شده تا بین مصرف کنندگان توزیع شود.

وی اضافه کرد: بخشی از شکر جذب شده به قندهای ۴.۵ کیلوگرمی تبدیل و به قیمت ۴۵۰ هزار ریال در بازارهای استان توزیع شد.

قیمت اصلی قندهای ۴.۵ کیلوگرمی ۷۰ هزار تومان است.

معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین ۷۰۰ تن شکر با هدف توزیع بین فعالان صنفی نظیر بستی بندان،قنادان و سایر تولیدکنندگان مرتبط آماده شده است.

موسویان تاکید کرد: پیش از این ۳۰۸ تن شکر با قیمت مصوب بین زنبورداران در استان توزیع شده بود.

معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره چگونگی اطمینان به رسیدن این محصولات به دست مصرف کنندگان با قیمت مصوب تاکید کرد: فروش کالاهای تنظیم بازار با کارتخوان های ویژه و درج شماره ملی انجام می شود تا زمینه راستی آزمایی برای مسئولان فراهم شود.

موسویان درباره کالای اساسی روغن هم عنوان کرد: از ابتدای مهر ماه تاکنون بالغ بر چهار هزار تن انواع روغن دربازارهای استان توزیع شده است.

وی با اشاره به انتشار ویروس کرونا ابراز داشت: امسال نمایشگاه های پایان سال برای خریدهای شب عید برپا نمی شود.

موسویان تصریح کرد: جشنواره خریدهای اینترنتی با تخفیف های ویژه از برنامه های امسال برای تحقق خریدهای نوروزی ضمن پیشگیری از انتشار ویروس کروناست.

وی بیان کرد: متقاضیان می توانند برای انجام خریدهای اینترنتی برنامه های مورد نیاز را روی گوشی های تلفن همراه خود نصب کنند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی