دمای هوای همدان افزایش می‌یابد


دمای هوای همدان افزایش می‌یابد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: دمای هوای نقاط مختلف استان تا پایان هفته و به تدریج 6 تا هفت درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

محمدحسن باقری شکیب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کبودراهنگ با هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و فامنین و رزن با هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: بیشینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای این شهر ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان همدان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود و از روز دوشنبه ابرها افزایش می یابد اما بارشی نخواهیم داشت.

باقری شکیب با بیان اینکه در طول روز وزش باد ملایم در برخی از نقاط استان همدان پیش بینی می شود خاطر نشان کرد: در این مدت وارونگی دما نخواهیم داشت.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان پایان هفته یک سامانه بارشی ضعیف استان همدان را فرا می گیرد.

دمای روزانه بیشتر نقاط استان آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی