681 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج از سوی بانک سپه استان مرکزی پرداخت شد


681 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج از سوی بانک سپه استان مرکزی پرداخت شد

اراک - ایرنا - مدیر شعب منطقه مرکزی بانک سپه استان مرکزی گفت: این بانک امسال هشت هزار و 346 میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف به متفاضیان استان پرداخت کرده که سهم تسهیلات اعطایی ازدواج 681 میلیارد ریال است.

«امرالله زند» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۴۵۶ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال این تسهیلات برای رونق در بخش کشاورزی و بیش از چهار هزار و ۹۱۷ میلیارد ریال برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی در این بخش پرداخت شده‌ است.

وی ادامه داد: ۸۴ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال تسهیلات نیز امسال در بخش مسکن و ۴۲۲ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال در حوزه خدمات از سوی این بانک در استان پرداخت شده است.

مدیر شعب منطقه مرکزی بانک سپه استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۴۷۷ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال از تسهیلات مذکور نیز در بخش بازرگانی و ۵۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اعطا شده است.

زند گفت: سه میلیارد ریال از این تسهیلات امسال از سوی بانک سپه استان مرکزی به مددجویان اداره کل بهزیستی استان و یک هزار و ۲۵۳ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال در قالب کارت‌های اعتباری در اختیار متقاضیان قرار گرفته‌ است.

مدیر شعب منطقه مرکزی بانک سپه استان مرکزی، منابع بانک سپه استان مرکزی را بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

بانک سپه با ۴۷ شعبه در استان مرکزی فعالیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان