فرماندار بوموسی: هرگونه تبلیغات انتخاباتی قبل از زمان مقرر تخلف است


فرماندار بوموسی: هرگونه تبلیغات انتخاباتی قبل از زمان مقرر تخلف است

بندرعباس- ایرنا- فرماندار بوموسی گفت:ّ هر گونه تبلیغات انتخاباتی قبل از زمان مقرر تخلف است و با عوامل آن برخورد قانونی می‌شود.

رضا پوربابایی روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها همچنین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی را ضروری دانست و افزود: در تمام فرایندهای انتخاباتی و اقدام‌های کمیته ها مسائل بهداشتی با جدیت پیگیری شود.
وی بیان داشت: براساس قانون، داوطلبان در هنگام نام‌نویسی باید گواهی نبود سو پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد را ارائه کنند.
فرماندار بوموسی با بیان اینکه ارایه گواهی سوء پیشینه برای داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا الزامی است، به نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد که برای دریافت گواهی سوء پیشینه شتاب کرده و این مهم را به روزهای پایانی ثبت نام موکول نکنند.
پوربابایی اظهارداشت: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه امسال آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۶اسفندماه به پایان می‌رسد.
وی اضافه کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری نیز از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...