بهینه‌سازی پست 63 کیلو ولت منطقه چاه کیجی دلگان 60 درصد پیشرفت دارد


بهینه‌سازی پست 63 کیلو ولت منطقه چاه کیجی دلگان 60 درصد پیشرفت دارد

زاهدان- ایرنا- مجری پست شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: بهینه‌سازی پست 63 کیلو ولت منطقه چاه کیجی دلگان در راستای تامین برق مطمئن و پایدار این منطقه با پیشرفت فیزیکی 60 درصد به ارزش 140 میلیارد ریال تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد حسن یوسفی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در جهت بهینه‌سازی پست ۶۳ کیلوولت یک دستگاه پست سیار با ظرفیت ترانس ۳۰ مگاولت آمپر تامین و در یک اقدام جهادی در مدت کمتر از یکماه عملیات آماده‌سازی و نصب پست مذکور انجام شد.

وی افزود: با در مدار قرار گرفتن این پست ظرفیت ایستگاه ۲ برابر شرایط قبل شده و تمامی خروجی‌های پست از طریق فیدرهای مستقل و داری بروزترین کلیدهای ۲۰ کیلو ولت تامین می‌شود.

مجری پست شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: با این اقدام ضمن فراهم‌سازی توزیع مناسب‌تر بار در صورت بروز خطا کمترین قطعی بار اتفاق افتاده و در کوتاه‌ترین زمان امکان وصل مجدد خطوط وجود خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در راستای کاهش خاموشی و همچنین افزایش حفاظت و پایداری شبکه فوق توزیع برق حوزه‌ دلگان این شرکت اقدام به برکناری پست کت اوت فیوزی موجود کرده است.

به گزارش ایرنا چاه گیجی روستایی از توابع بخش دلگان شهررستان ایرانشهر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...