جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان از مرز 4 میلیون و 438 هزار تن گذشت


جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان از مرز 4 میلیون و 438 هزار تن گذشت

زاهدان- ایرنا- معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: چهار میلیون و 438 هزار و 576 تن کالا با 273 هزار و 105 سفر باری امسال توسط ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره‌کل حمل شده است.

تیمور باقری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۵۶ شرکت حمل ‌و نقل داخلی شمال استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهارداشت مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی و محصولات کشاورزی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را در استان تشکیل می‌دهند.

وی تاکید کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا بویژه کالاهای اساسی در سیستان و بلوچستان اعمال نشده و نخواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را از اولویت اصلی این اداره‌کل ذکر کرد و گفت: هم‌اینک ۹ هزار و ۵۶ نفر راننده، ۶ هزار و ۵۳۹ دستگاه ناوگان باری، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای داخلی کالای حوزه تحت پوشش این ادارهکل فعالیت می‌کند.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: یکی از مشاغلی که خالصانه و متعهدانه در دوران بحران کرونا خطر را به جان خریده و شب و روز خود را در دل جاده‌ها می‌گذرانند، فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان حمل بار هستند که با طی مسافت‌های طولانی رسالت خود را برای آسایش مردم به آخر رساندند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان