راهنما انتخاب بهترین موتور شارژی


راهنما انتخاب بهترین موتور شارژی

عصر خودرو- در این مقاله بهترین راه های انتخاب موتور شارژی بررسی می شود.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، کودکان اغلب تمایل بسیاری به ماشین و موتور شارژی دارند. برای کودکان انواع مختلفی از اسباب بازی های این لوازم ساخته شده است که یکی از آن ها، ماشین و موتور شارژی است. این وسایل شباهت زیادی به ماشین و موتورسیکلت واقعی دارند به همین دلیل از وسایل محبوب بین کودکان به حساب می آیند.

تمام محصولات شارژی باید از نظر کیفی دارای استانداردهای مختلف به ویژه در امر صادرات و واردات باشند؛ در بخش مشخصات فنی محصولات در ابتدای عنوان هر محصول، تمامی استانداردهای مختص آن درج شده‌اند. چون استانداردهای کیفی محصولات تولید شده خود نیاز به بحث دارد در اینجا فقط موضوعات مهم برای داشتن انتخابی بهتر مطرح می‌شوند. با توجه به اینکه هر خانواده‌ای شاید تنها یک بار بتواند محصولی مانند ماشین و موتور شارژی را برای فرزندش خریداری کند، به همین دلیل در این مقاله سعی شده نکاتی جهت یک انتخاب مناسب و آگاهانه‌تر یادآوری شوند. در ادامه مقاله راهنما انتخاب بهترین موتور شارژی همراه ما باشید.

بررسی انواع موتور شارژی

1. موتور شارژی تک موتوره: این مدل ها دارای یک عدد موتور بر روی چرخ عقب هستند. معمولا تک سرعته نیز می باشند. برای بچه های سبک وزن طراحی شده اند.
2. موتور شارژی دو موتوره: این مدل ها دارای دو عدد موتور الکتریکی بر روی چرخ عقب خود هستند، معمولا سرعت در این موتورها قابل تغییر می باشد. و برای کودکان سنگین وزن مناسب هستند.

محصولات بیشتر: قیمت ماشین شارژی

مهم ترین نکات در خرید موتور شارژی کودک چیست؟

• قیمت موتور: مهم ترین و موثرترین فاکتور در انتخاب موتور شارژی قیمت ان می باشد. قبل از هر کاری مقدار پولی که قرار است بابت خرید موتور هزینه کنید را مشخص کنید. زمانی که میزان بودجه مشخص شود، خودبه‌خود خیلی از مدل هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند حذف می شوند.
• سن کودک: قبل از هر چیز به دنبال موتور هایی بروید که در محدوده سنی کودک شما قرار دارند، زیرا ارتباط مستقیمی با اندازه موتور دارد در واقع می توان گفت برای هر سنی موتوری به اندازه خاص ساخته میشود.
• وزن کودک: جنس بدنه موتورها با توجه به وزن کودکان طراحی می شود، با توجه به وزن کودک خود موتور شارژی مناسب وزن کودک خود را خریداری کنید.
• قدرت موتور: میزان قدرت در موتور شارژی ها را با واحد وات مشخص می کنند که به صورت یک عدد کنار حرف لاتین W نمایش داده می شود هرچه میزان وات موتور شما بیشتر باشد قدرت موتور بالاتر است.
• نوع باتری: بهترین نوع باتری برای موتور شارژی ها باتری های لیتیوم یون می باشند، این باتری ها قابلیت شارژ شدن به تعداد دفعات زیاد را دارند. پس بهتر است موتورهایی را بخرید که باتری آن ها لیتیوم یون است. زیرا خیلی سریع شارژ می شوند و مدت زمان بیشتری هم می توان با آن ها کار کرد.
• حداکثر سرعت: در دفترچه راهنمای این موتور ها حداکثر سرعتی که در شرایط ایده‌آل می توان با آن ها حرکت کرد، نوشته شده است پس هنگام خرید موتور شارژی به حداکثر سرعت آن هم توجه داشته باشید.
• آپشن ها: برخی مدل ها دارای پخش کننده صوتی یو اس بی هستند، شما می توانید با پرداخت مقدار بیشتری از امکان پخش موسیقی بر روی موتور هم بهره ببرید.
• تعداد موتور: همان گونه که در قسمت های قبلی توضیح داده شد، دارای دو نوع تک موتوره و دو موتوره هستند، شما می توانید با انتخاب مدل های دو موتوره از حالت چند سرعتی دستگاه استفاده کنید.
• گارانتی: برخی مدل ها دارای خدمات پس از فروش هستند، بهتر است مدل های ضمانت دار را تهیه کنید، زیرا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می توانید در صورت خرابی از خدمات پس از فروش آن ها بهره ببرید.

مشخصاتی که باید پیش از خریدن موتور شارژی مشاهده کنید
موتورشارژی ویژه کودکان نوپا چنان پیشرفته شده اند که تقریباً مانند موتور سیکلت های بزرگسالان اند. این پیشرفت باعث ایجاد سردرگمی در انتخاب موتور شارژی برای والدین می شود. انتخاب یک موتور از بین گزینه های متعدد موجود تقریباً غیر ممکن می شود. یکی از راه های تصمیم گیری این است که بفهمید فرزند شما چه چیز هایی را دوست و چه نیاز هایی دارد.

• موتور شارژی کودکتان با چه سرعتی باشد؟
• چه ویژگی هایی برای شما بیشتر لازم است ؟
• چه مارک هایی را دوست دارید؟
• سن فرزندتان چند است؟

پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند بسیاری از گزینه ها را حذف کنید. در آخر، می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

راهنما انتخاب بهترین موتور شارژی

چرا باید از نی نی بابا خرید کرد؟

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا که سال 1394 تأسیس شده است، با ارائه خدمات استثنایی، مشاوره تخصصی و محصولات با کیفیت برای والدین در سراسر ایران مفتخریم که از نی نی بابا به صورت آنلاین یا فروشگاهی خریداری کنید. همچنین در نی نی بابا بهترین مدل های ماشین شارژی بنز ارزان و با کیفیت برای بچه ها آورده شده است که با ترکیبی از قیمت، مجموعه ویژگی ها، دوام، دوام باتری و سایر عوامل تعیین می شود.

در نی نی بابا بهترین مدل های اتومبیل شارژی ارزان و با کیفیت برای بچه ها آورده شده است که با ترکیبی از قیمت، مجموعه ویژگی ها، دوام، دوام باتری و سایر عوامل تعیین می شود.

طیف گسترده ای از موتور شارژی کودک در فروشگاه نی نی بابا در دسترس است. همچنین می توانید از بین موتور شارژی دخترانه وموتور سیکلت شارژی پسرانه که در مدل های مختلف عرضه شده است، انتخاب کنید.

• واتس آپ: 09903338565 | 09903337865
• شماره تماس: 02135000325

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان