اقامه عزای حضرت زینب (س) در پنج روستای رودبار جنوب 


اقامه عزای حضرت زینب (س) در پنج روستای رودبار جنوب 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: اقامه عزای حضرت زینب (س) یکی از برنامه های مناسبتی این کانون فرهنگی هنری است که به همت بچه های گروه جهادی کانون شهید باکری مجلس عزای حضرت زینب (س) در پنج روستا از مناطق محروم رودبار جنوب برگزار شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های مناسبتی کانون شهید باکری، گفت: اقامه عزای حضرت زینب (س) یکی از برنامه های مناسبتی این کانون فرهنگی هنری است که به همت بچه های گروه جهادی کانون شهید باکری مجلس عزای حضرت زینب (س) در پنج روستا از مناطق محروم رودبار جنوب برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این مجالس با توجه به شرایط کرونایی در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


وی بیان کرد: سخنرانی و مداحی از برنامه های مجالس عزای این بانوی بزرگوار بود که با استفاده از ظرفیت طلاب حوزه علمیه رودبار جنوب در این روستاها اجرا شد.


حجت الاسلام خاوری با بیان این مطلب که حضرت زینب (س) اسوه صبر و استقامت است، ابراز کرد: حضرت زینب (س) یکی از برترین الگوهای دینی برای دختران و زنان مسلمان است و مجالس اقامه عزای این بانوی بزرگوار در راستای معرفی شخصیت و گرامیداشت یاد و خاطره ایشان برپا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب یادآور شد: یکی از برنامه هایی که همواره سعی بر اجرای آن داشته ایم، برپایی مجالس اهل بیت (ع) در سالروز شهادت و یا ولادت این بزرگواران با هدف ترویج معارف اهل بیت (ع) است.


وی اظهار کرد: به همین منظور بچه های گروه جهادی شهید باکری به روستاهای دور افتاده رفته و برنامه هایی متناسب با این مناسبت ها اجرا می کنند.


حجت الاسلام خاوری اضافه کرد: در سالروز ولادت حضرت علی (ع) نیز در ۳ روستا، جشن برپا کرده و در کنار برپایی این جشن ها نیز طرح اطعام علوی را برگزار کرد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: بر همین اساس تعداد ۷۰۰ پرس غذای نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل نیازمندان تحویل شد.


وی در خاتمه تاکید کرد: این اقدام با تاسی از سیره حضرت علی (ع) در راستای دستگیری از نیازمندان و فقرا انجام شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش