تجلیل از مدال‌آوران کشوری و منطقه‌ای بر عهده هیات‌های ورزشی است


تجلیل از مدال‌آوران کشوری و منطقه‌ای بر عهده هیات‌های ورزشی است

یزد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: باتوجه به تعدد بالای مدال‌آوری بانوان یزدی در مسابقات کشوری، استقبال و تجلیل از ورزشکاران در مسابقات سراسری و منطقه‌ای برعهده ریاست و مسوولان هیات‌های ورزشی است.

مسعود شریعتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه همیشه قدردان زحمات و افتخارآفرینی قهرمانان و مدال اوران هستیم گفت: در چند سال اخیر تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان به ویژه در حوزه بانوان در اولویت بوده است.

وی با اشاره به درج خبری مبنی بر عدم استقبال مسوولان از بانوی کشتی گیر یزدی که در مسابقات کشوری موفق به کسب مدال طلا شده بود گفت: در خصوص ورزشکارانی که در مسابقات برون مرزی از جمله آسیایی، بین المللی و جهانی موفق به افتخارآفرینی شدند، شخصا به همراه دیگر مسوولان استانی و اداره کل ورزش و جوانان حضور یافته و از مدال آوران استقبال و از آنها تجلیل بعمل آمده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بیان داشت: به غیر از حضور در مراسم استقبال از مدال آوران برون مرزی، مسوولان عالی رتبه استان از جمله معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، فرماندار و دیگر مسوولان در منزل قهرمانان مدال اوران حضور یافته و از آنها تجلیل شده است اما تجلیل از مدال آوران ملی برعهده مسؤلین هیات های ورزشی گذاشته شده است.

شریعتی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های شدید ورزشی، ۴۲۴ مدال تیمی و انفرادی توسط بانوان یزدی در مسابقات کشوری، منطقه ای و چند جانبه کسب شده است و ۷۹ نفر از بانوان ورزشکار به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

وی در پایان از تجلیل و قدردانی از بانوان مدال آور در مسابقات برون مرزی در ۸ سال گذشته در هفته آینده خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان