107هزار بسته پستی در مدت 150 روز به خارج از استان سمنان ارسال شد


107هزار بسته پستی در مدت 150 روز به خارج از استان سمنان ارسال شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل پست استان سمنان با اشاره افزایش استقبال شهروندان از پست با شیوع کرونا، گفت: 107 هزار و 678 بسته پستی از مبدا پست استان از ابتدای مهر امسال تا پایان بهمن(150 روز)به سراسر کشور ارسال شد.

حمیدرضا آقاجانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌ها ارسال بسته پستی به خارج از کشور را محدود کرده و ۹۷ درصد بسته‌های پستی استان سمنان در مناطق مختلف کشور توزیع و به دست گیرنده رسانده شده است.

وی ادامه داد: ارسال بسته‌های پستی و امانات از ابتدای مهر امسال تا پایان بهمن از مبدا پست استان سمنان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۹۶ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: درآمد اداره کل پست استان سمنان از مهر امسال تاکنون با افزایش ترافیک ارسال بسته‌های پستی و امانات در حدود ۱۱۳ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش یافته است.

آقاجانی تصریح کرد: اداره کل پست استان سمنان از مهر امسال تاکنون از محل ارسال پسته‌های پستی در حدود ۱۷ میلیارد و ۶۲۳ میلیون ریال درآمدزایی کرده است که این میزان درآمدزایی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته چشمگیر است.

مدیرکل پست استان سمنان اظهار داشت: درآمد پست استان از مهر تا بهمن سال گذشته حدود هشت میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال بود.

وی اضافه کرد: ۵۴ هزار و ۹۳۷ بسته پستی از مهر تا بهمن سال گذشته از اداره کل پست استان سمنان به مناطق مختلف کشور ارسال شد.

مدیرکل پست استان سمنان گفت: شیوع کرونا، موجب افزایش خرید اینترنتی و ترغیب مردم به استفاده از خدمات پست برای جابه جایی مرسولات به جای مراجعه حضوری و غیرحضوری شد.

۲۶۸ واحد پستی در استان سمنان فعالیت دارند که ۸۳ واحد در شهرهای استان و ۱۸۵ واحد نیز در مناطق روستایی استان مشغول به خدمت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...