امنیت اتفاقی نیست


امنیت اتفاقی نیست

امام جمعه آب‌بر گفت: امنیت پدیده اتفاقی نیست، بلکه حاصل زحمات نیروهای مسلح است که مجاهدانه در برقراری امنیت در تلاش هستند.

حجت‌الاسلام مهدی منصوری صبح امروز (۹ اسفندماه) در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان طارم با اشاره به جایگاه بالای نیروی انتظامی برای مردم، اظهار کرد: نیروهای خدوم انتظامی، حافظان امنیت در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه امنیت پدیده‌ای اتفاقی نیست، تصریح کرد: امنیت کنونی در کشور حاصل زحمات شبانه‌روزی نیروهای مسلح است که مجاهدانه در تامین و برقراری امنیت پایدار و حفظ جان و مال در تلاش هستند.

منصوری با تاکید بر اینکه لازمه حفظ امنیت، تعامل و همکاری همه نهادها با یکدیگر است، اذعان کرد: همکاری و دوستی همه دستگاه‌ها و نهادهای کشور و همچنین اتحاد مردم و مسئولان خاری در چشم دشمنان ایران اسلامی است که این اتحاد باعث دلسردی و مایوس شدن آن‌ها می‌شود.

این مسئول با یادآوری این مطلب که خوشبختانه در طارم شهروندان با نیروی انتظامی هم‌سویی خوبی دارند، متذکر شد: عملکرد خوب پلیس در همه عرصه‌های به ویژه در تامین امنیت مردم باعث سربلندی و سرافرازی کشور است و جامعه اسلامی به داشتن پلیس متعهد و مومن به خود می‌بالد.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم نیز در ادامه این دیدار، متذکر شد: همکاری و تعامل با ائمه جمعه و همه دلسوزان نظام در دستور کار فرماندهان انتظامی قرار دارد.

سرهنگ سعید محمدی با اشاره به اولویت‌های ۹ گانه ناجا، اضافه کرد: دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی برای ناجا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و برخورد با ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه از اولویت‌های اصلی پلیس است.

وی یادآور شد: ماموران نیروی انتظامی سربازان ولایت هستند و با تفکر و روحیه انقلابی در تامین و برقراری نظم و امنیت در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...