کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد در توسعه فرهنگ قرآنی موثر هستند


کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد در توسعه فرهنگ قرآنی موثر هستند

چاوشی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با تشکیل شبکه‌ای وسیع و منسجم در سراسر کشور در توسعه فرهنگ قرآنی موثر هستند.

«سید محمود چاوشی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در آفرینش نهادهای مردمی و غیردولتی در حوزه های مختلف بسیار موفق بوده است، اظهار کرد: تشکیل پایگاه ها مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد از مهم ترین دستاوردهای نظام در حوزه فرهنگی و مسجدی است.

مدیرعامل موسسه کشوری مهد قرآن افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد با چنین ویژگی ای و با تشکیل شبکه ای وسیع در سراسر کشور و برگزاری برنامه های متنوع و نو در توسعه قرآنی موثر هستند.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در جذب نسل جوان و تربیت دینی و قرآنی آنان موفق بوده اند، گفت: جذب نسل جوان، کار ساده ای نیست که مدیران و فعالان این کانون ها با درایت، خلاقیت، جهاد و تلاش مستمر در این امر موفق بوده اند. مطمئنا همکاری سازنده و همدلی با ائمه جماعات و بسیجیان و مراکز قرآنی مساجد در تحقق اهداف و چشم انداز این کانون ها بسیار موثر بوده است.

چاوشی در ادامه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری توانسته شبکه ای عظیم، منسجم و بسیار موفق در حوزه های قرآنی، فرهنگی، هنری و علمی در مساجد کشور ایجاد کند، یادآور شد: حفظ این دستاورد بزرگ نیازمند استفاده از امکانات جدید، به روز بودن و البته حفظ سنت های اصیل مسجدی است که طبیعتاً نظارت مستقیم یک روحانی بر کار کانون های فرهنگی هنری در تحقق این هدف بسیار موثر است.

وی در پایان گفت: کانون های فرهنگی هنری با داشتن مدیریت و بدنه ای جوان حتما در تحقق اهداف بلند مدت نظام جمهوری اسلامی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقش آفرین می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی